یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21573 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

خواب زمستانی نمایندگان کرمانشاه، هیچ نماینده‌ای از کرمانشاه در کمیسیون تلفیق نیست! تأمین آب کشت‌های پاییزه با لایروبی کانال سد زاگرس تشکیل قرارگاه جلب مجرمین متواری در کرمانشاه لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین در کرمانشاه
03 شهریور 1401 - 12:12
شناسه : 280052
6
 رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-رامین پهلوانی ، با اشاره به تشدید نظارت بر واحدهای صنفی بازار کرمانشاه با نزدیک شدن ایام اربعین و تردد زوار، اظهار کرد: در این طرح برخی از اقلام مهم و اساسی مورد نیاز مردم و زائرین در اولویت نظارت قرار دارد/وی یکی از مهمترین این اقلام را آب معدنی اعلام کرد و یادآور شد: همچنین نظارت بر خبازی‌ها نیز در این ایام به منظور جلوگیری از تخلفات در حوزه نان افزایش خواهد یافت/بر مراکز عرضه سوغاتی و همچنین واحدهای صنفی مستقر در بازارهای سنتی کرمانشاه که احتمالا مورد استقبال رواز است نیز نظارت را بیشتر می‌کنیم/رستوران‌ها و مراکز تهیه و عرضه غذا نیز در اولویت بعدی نظارت قرار دارند/پهلوانی ابراز امیدواری کرد در اربعین امسال با تشدید نظارت‌ها شاهد بازار آرام و کاهش تخلفات باشیم و تاکید کرد: امسال با همراهی دستگاه‌های مختلف گشت‌های سیار متعددی در دو شیفت صبح و بعدازظهر در سطح بازار شهر کرمانشاه داریم/وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ۱۲ بازرس حوزه بازرسی اتاق اصناف، ۵۳ بازرس اتحادیه و نزدیک به ۳۰ بازرس جهاد کشاورزی نیز همراهی دارند و به علاوه از ظرفیت بسیج اصناف که روزانه ۷۰، ۸۰ نیروی آنها در سطح بازار فعال است نیز به خوبی استفاده می‌کنیم/رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه عنوان کرد: تشدید نظارت‌ها را به محض ورود زوار به کرمانشاه که احتمالا از اوایل هفته آینده خواهد بود آغاز می‌کنیم.

پ
پ

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین در سطح واحدهای صنفی کرمانشاه، گفت: واحدهای عرضه آب معدنی، نان و سوغاتی در اولویت نظارت هستند.

رامین پهلوانی ، با اشاره به تشدید نظارت بر واحدهای صنفی بازار کرمانشاه با نزدیک شدن ایام اربعین و تردد زوار، اظهار کرد: در این طرح برخی از اقلام مهم و اساسی مورد نیاز مردم و زائرین در اولویت نظارت قرار دارد.

وی یکی از مهمترین این اقلام را آب معدنی اعلام کرد و یادآور شد: همچنین نظارت بر خبازی‌ها نیز در این ایام به منظور جلوگیری از تخلفات در حوزه نان افزایش خواهد یافت.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه افزود: بر مراکز عرضه سوغاتی و همچنین واحدهای صنفی مستقر در بازارهای سنتی کرمانشاه که احتمالا مورد استقبال رواز است نیز نظارت را بیشتر می‌کنیم.

به گفته این مسئول، رستوران‌ها و مراکز تهیه و عرضه غذا نیز در اولویت بعدی نظارت قرار دارند.

پهلوانی ابراز امیدواری کرد در اربعین امسال با تشدید نظارت‌ها شاهد بازار آرام و کاهش تخلفات باشیم و تاکید کرد: امسال با همراهی دستگاه‌های مختلف گشت‌های سیار متعددی در دو شیفت صبح و بعدازظهر در سطح بازار شهر کرمانشاه داریم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ۱۲ بازرس حوزه بازرسی اتاق اصناف، ۵۳ بازرس اتحادیه و نزدیک به ۳۰ بازرس جهاد کشاورزی نیز همراهی دارند و به علاوه از ظرفیت بسیج اصناف که روزانه ۷۰، ۸۰ نیروی آنها در سطح بازار فعال است نیز به خوبی استفاده می‌کنیم.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه عنوان کرد: تشدید نظارت‌ها را به محض ورود زوار به کرمانشاه که احتمالا از اوایل هفته آینده خواهد بود آغاز می‌کنیم/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.