شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20854 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند

افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت لوازم‌تحریر/ مردم خرید را آغاز کرده‌اند
07 شهریور 1401 - 10:58
شناسه : 280113
3
نایب رئیس اتحادیه کتابفروشی‌های کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

محمدتقی زرشکیان با اشاره به آغاز تدریجی خرید لوازم تحریر و بازار بازگشایی مدرسه در کرمانشاه، گفت: اگرچه اکنون مردم خرید مایحتاج مدرسه را تا حدودی آغاز کرده اند، اما اوج بازار را معمولا از ۱۵ شهریور به بعد خواهیم داشت./وی با بیان اینکه با وجود آغاز خرید لوازم تحریر اما وضعیت بازار به شادابی سالیان گذشته نیست، خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی بر این موضوع اثر گذاشته که گرانی لوازم تحریر از مهمترین آنها است./نائب رئیس اتحادیه کتابفروشان کرمانشاه از افزایش قیمت ۳۰ تا ۵۰ درصدی انواع لوازم تحریر به طور میانگین نسبت به سال قبل خبر داد و ادامه داد: بیشترین افزایش قیمت را در دفتر داشتیم که آن هم ناشی از گرانی کاغذ بوده است./به گفته زرشکیان، از ابتدای امسال  مداد و خودکار نیز حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش قیمت داشته است./وی عامل اصلی دیگری که بر کاهش فروش لوازم تحریر در بازار اثر گذار بوده را دخالت سایر دستگاه‌ها در عرضه لوازم تحریر دانست و افزود: گاهی خود آموزش و پرورش لوازم تحریر در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد و گاهی دستگاه‌های دیگر نیز لوازم تحریر برای فرزندان کارمندان به آنها می‌دهند که در برخی موارد از داخل استان هم خریداری نشده است./نائب رئیس اتحادیه کتابفروشی‌های کرمانشاه تاکید کرد: خریدهای اینترنتی لوازم تحریر نیز بر کاهش فروش مغازه‌ها بی تاثیر نیست./وی عنوان کرد: از سوی دیگر در این ایام تداخل صنفی‌ را نیز شاهدیم و واحدهای دیگر نیز در این یک ماه با تغییر رویه خود، لوازم تحریر می‌فروشند. به علاوه عرضه لوازم تحریر از سوی دستفروشان را هم داریم.

پ
پ

نایب رئیس اتحادیه کتابفروشی‌های کرمانشاه معتقد است، اگرچه بازار بازگشایی مدارس با روندی آرام آغاز شده، اما شادابی سالیان گذشته را ندارد.

محمدتقی زرشکیان با اشاره به آغاز تدریجی خرید لوازم تحریر و بازار بازگشایی مدرسه در کرمانشاه، گفت: اگرچه اکنون مردم خرید مایحتاج مدرسه را تا حدودی آغاز کرده اند، اما اوج بازار را معمولا از ۱۵ شهریور به بعد خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با وجود آغاز خرید لوازم تحریر اما وضعیت بازار به شادابی سالیان گذشته نیست، خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی بر این موضوع اثر گذاشته که گرانی لوازم تحریر از مهمترین آنها است.

نائب رئیس اتحادیه کتابفروشان کرمانشاه از افزایش قیمت ۳۰ تا ۵۰ درصدی انواع لوازم تحریر به طور میانگین نسبت به سال قبل خبر داد و ادامه داد: بیشترین افزایش قیمت را در دفتر داشتیم که آن هم ناشی از گرانی کاغذ بوده است.

به گفته زرشکیان، از ابتدای امسال  مداد و خودکار نیز حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

وی عامل اصلی دیگری که بر کاهش فروش لوازم تحریر در بازار اثر گذار بوده را دخالت سایر دستگاه‌ها در عرضه لوازم تحریر دانست و افزود: گاهی خود آموزش و پرورش لوازم تحریر در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد و گاهی دستگاه‌های دیگر نیز لوازم تحریر برای فرزندان کارمندان به آنها می‌دهند که در برخی موارد از داخل استان هم خریداری نشده است.

نائب رئیس اتحادیه کتابفروشی‌های کرمانشاه تاکید کرد: خریدهای اینترنتی لوازم تحریر نیز بر کاهش فروش مغازه‌ها بی تاثیر نیست.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر در این ایام تداخل صنفی‌ را نیز شاهدیم و واحدهای دیگر نیز در این یک ماه با تغییر رویه خود، لوازم تحریر می‌فروشند. به علاوه عرضه لوازم تحریر از سوی دستفروشان را هم داریم.

زرشکیان از شرایط بیماری کرونا هم یاد کرد که آموزش‌های مجازی باعث شده دانش آموزان از نوشت افزار فاصله بگیرند و مغازه‌داران عملا این دو سال اخیر، بازار را از دست دادند.

وی ابراز امیدواری کرد با وجود همه این موارد از ۱۵ شهریور به بعد، بازار لوازم تحریر در کرمانشاه رونق بگیرد.

نائب رئیس اتحادیه کتابفروشان کرمانشاه در پایان از فعالیت نزدیک به ۱۶۰ واحد عرضه لوازم تحریر در کرمانشاه یاد کرد و گفت: در این ایام بازرسی‌های اتحادیه برای نظارت بر این واحدها بیشتر خواهد شد./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.