سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20847 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

ظرفیت سردخانه‌های موادغذایی کرمانشاه به ۱۰۰ هزار تن می‌رسد
03 آذر 1401 - 11:09
شناسه : 282150
4
  مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی؛ طلوع‌‌کرمانشاه : سعید کریمی، با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت سردخانه‌های نگهداری موادغذایی استان کرمانشاه ۸۰ هزار تن است، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال با افزایش ۲۰ هزار تنی ظرفیت سردخانه‌های استان به ۱۰۰ هزار تن برسد/بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال آینده ظرفیت سردخانه‌های موادغذایی استان کرمانشاه به حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰ هزار تن خواهد رسید/ با تحقق این هدفگذاری بخش زیادی از نیاز استان به توسعه سردخانه‌های موادغذایی مرتفع شده و از این پس برنامه ریزی برای توسعه سردخانه‌های مدرن در اولویت استان قرار خواهد گرفت/ وی سپس با بیان اینکه هم اکنون بیشترین سردخانه های استان سردخانه بالای صفر درجه بوده که به نگهداری سیب زمینی، پیاز و میوه اختصاص می یابد، گفت: بخش کمی از ظرفیت سردخانه‌های استان به سردخانه‌های زیرصفر اختصاص دارد/وی با بیان اینکه استان کرمانشاه هم اکنون ۲۳ سردخانه فعال دارد، گفت: ظرفیت فعلی سردخانه های استان کرمانشاه ۸۰ هزار تن است که ۱۰ هزار تن از این ظرفیت به سردخانه‌های با دمای زیرصفر اختصاص دارد.
منبع : ایسنا
پ
پ

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاپایان سال ظرفیت سردخانه‌های مواد غذایی استان به ۱۰۰ هزار تن می‌رسد.

 سعید کریمی، با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت سردخانه‌های نگهداری موادغذایی استان کرمانشاه ۸۰ هزار تن است، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال با افزایش ۲۰ هزار تنی ظرفیت سردخانه‌های استان به ۱۰۰ هزار تن برسد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال آینده ظرفیت سردخانه‌های موادغذایی استان کرمانشاه به حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰ هزار تن خواهد رسید.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: با تحقق این هدفگذاری بخش زیادی از نیاز استان به توسعه سردخانه‌های موادغذایی مرتفع شده و از این پس برنامه ریزی برای توسعه سردخانه‌های مدرن در اولویت استان قرار خواهد گرفت.

 وی سپس با بیان اینکه هم اکنون بیشترین سردخانه های استان سردخانه بالای صفر درجه بوده که به نگهداری سیب زمینی، پیاز و میوه اختصاص می یابد، گفت: بخش کمی از ظرفیت سردخانه‌های استان به سردخانه‌های زیرصفر اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه هم اکنون ۲۳ سردخانه فعال دارد، گفت: ظرفیت فعلی سردخانه های استان کرمانشاه ۸۰ هزار تن است که ۱۰ هزار تن از این ظرفیت به سردخانه‌های با دمای زیرصفر اختصاص دارد.

دیدگاه

دیدگاهها بسته است.