جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

بهترین فرصت برای کسب جام یونایتد بعد از ۵ سال
05 بهمن 1401 - 11:16
شناسه : 284837
6
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرمربی یونایتد اعتراف کرد تیمش بهترین فرصت برای کسب جام در این فصل دارد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد گفت که تیمش فرصت خوبی برای کسب اولین جام خود از سال ۲۰۱۷ دارد. 

منچستریونایتد باید امشب (چهارشنبه) در دیدار رفت نیمه‌نهایی جام کارابائو (اتحادیه) مقابل ناتینگهام فارست قرار گیرد که این دیدار در زمین تیم ناتینگهام برگزار می شود. بازی برگشت  نیز هفته بعد در اولدترافورد برگزار خواهد شد.

یونایتد از سوی هوادارانش به خاطر ناکامی در کسب جام در سال‌های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است. آخرین بار این تیم در لیگ اروپا و جام اتحادیه در سال ۲۰۱۷ توانست جام کسب کند. اکنون شیاطین سرخ زیر نظر تن هاخ پیشرفت کرده و تنها تیم انگلیسی است که در چهار رقابت این فصل یعنی لیگ برتر، جام کارابائو، جام حذفی و لیگ اروپا در رقابت باقی مانده و شانس قهرمانی دارد.

تن هاخ گفت: فرصت خوبی داریم که جام کسب کنیم اما باید بازی به بازی پیش برویم. دو بازی برابر ناتینگهام برگزار خواهیم کرد و باید بتوانیم به دیدار نهایی برسیم. نباید به آینده فکر کرد چون حواسمان پرت می‌شود. اکنون تنها تمرکز ما روی این است که بتوانیم به دیدار نهایی جام اتحادیه راه یابیم.

تن هاخ در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت بازیکنان یونایتد بعد از شکست مقابل آرسنال صدرنشین لیگ کاملاً روی دیدار با فارست متمرکز شده‌اند که در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و ۹ پله پایین‌تر از یونایتد است.

سرمربی هلندی در پایان اضافه کرد که دیگو دالوت، جیدون سانچو و آنتونی مارسیال برای این بازی در دسترس نخواهند بود اما کاسمیرو پس از گذراندن یک جلسه محرومیت در لیگ، دوباره می تواند در این دیدار تیمش را همراهی کند. 

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.