یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20911 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انجام عمل های زیبایی توسط جراحان عمومی بازی با جان مردم است/ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند مراجعه بیش از ۱۰۰۰ مصدوم نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه این استادیوم دردی از مشکلات فوتبال کرمانشاه دوا نمی‌کند!  شور و شادابی به ۴۰۰کلاس درس کرمانشاه باز می گردد/حذف مدارس کانکسی تا مهرماه غبار آلود شدن هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد

هفته خوب شیاطین سرخ با بازگشت دو مهاجم
12 فروردین 1402 - 18:16
شناسه : 286512
6
طلوع‌‌کرمانشاه :

دو مهاجم منچستریونایتد این هفته به تمرینات تیم خود بازگشتند تا شرایط این تیم برای بازی با نیوکاسل بهبود یابد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز یکشنبه با نیوکاسل تایید کرد که مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال هر دو می‌توانند مقابل نیوکاسل بازی کنند. 

آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد از اوایل فوریه به دلیل آسیب دیدگی لگن از میادین دور بود. با این وجود، شیاطین سرخ امیدوارند که این بازیکن ۲۷ ساله بتواند مقابل نیوکاسل به میدان برود. 

همچنین مارکوس رشفورد پس از آسیب دیدگی در جریان پیروزی یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل فولام، از ترکیب انگلیس برای بازی های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل ایتالیا و اوکراین کنار رفت. این بازیکن ۲۵ ساله اکنون به شرایط بازی برگشته است و می تواند تیم خود را در این دو دیدار همراهی کند. 

او این هفته به تمرینات انفرادی یونایتد بازگشت و تن هاخ انتظار دارد او را مقابل نیوکاسل در ترکیب اصلی قرار دهد.  

رشفورد از زمان بازگشت از جام جهانی، در ۲۵ بازی یونایتد ۱۹ گل به ثمر رسانده است. او دو هفته است که استراحت داشته و به نظر به شرایط بازی رسیده است و می‌تواند در لیگ برتر و لیگ اروپا برای تیم خود به میدان برود. 

به نظر می رسد منچستریونایتد دیگر امیدی برای قهرمانی ندارد و تنها باید دلخوش به کسب سهمیه باشد.

 انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.