دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20923 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

پیام تسلیت علی فتاحی، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پی شهادت رئیس جمهور مجاهد و هیات همراه ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند پیام تسلیت شهردار کرمانشاه به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان سالن های کرمانشاه شرایط تجلیل از هنرمندان معلول را ندارند/تقدیر از هنرمندان معلول در کرمانشاه از حضور دانش بنیان‌ها برای تحول در آموزش گردشگری استقبال می‌کنیم برگزاری اجتماع مردم عزادار کرمانشاه ساعت ۱۰:۳۰ رئیس‌جمهور ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید اعتراض معاون متوسطه به فعالیت غیرقانونی و زیرزمینی مشاوران تحصیلی در استان مراکز معاینه فنی زیر ذره بین بازرسان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه آیا روغن حیوانی برای فشارخون مضر است؟ دریافت اجباری کمک‌های نقدی حین ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس ممنوع است چرا نباید به سگ‌های ولگرد غذا بدهیم؟ ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند

مخبر: قیمت گذاری شورای رقابت خودرو نامتعارف است/ تجدیدنظر شود
17 فروردین 1402 - 19:22
شناسه : 286624
4
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون اول رئیس جمهور در نامه ای خطاب به رییس شورا و مرکز ملی رقابت خواستار تجدیدنظر در قیمت گذاری خودرو در شرایط فعلی شد.

پ
پ

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمد مخبر در این نامه قیمت های پایه ای (کارخانه ای) ارائه شده در جلسه اخیر شورای رقابت را افزایشی غیرمتعارف دانسته که آثار تورمی دارد.

در نامه معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اصلاح یکباره قیمت ها در شرایط فعلی مناسب نیست، از شورای رقابت خواسته شده تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت گذاری مذکور اقدام شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.