جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

پلیس آماده تامین امنیت مسافران نوروزی است
09 اسفند 1397 - 13:14
شناسه : 29036
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی ماموران انتظامی برای تامین امنیت مسافران نوروزی، گفت: تدابیر لازم برای تحقق این مهم اندیشیده شده و مشکلی از این بابت نداریم. خوشبختانه هماهنگی و آمادگی خوبی میان کارکنان پلیس وجود دارد و همگی برای خدمتگذاری به مردم در ایام نوروز آماده هستند. زمانی که گردشگر وارد شهر و منطقه‌ای می‌شود اولین چیزی که مطالبه می‌کند امنیت است و اینجاست که نقش پلیس بیش از پیش مشخص می‌شود. ماندگاری گردشگر و ایجاد تمایل در وی برای حضور دوباره همه بستگی به امنیت ایجاد شده دارد که افزایش سالانه حضور گردشگران در نقاط مختلف استان و خصوصا شهر‌های اورامان نشین بیانگر وجود امنیت است. پلیس هیچ هدفی جز امنیت آفرینی و جذب رضایت مردم ندارد و برای تحقق این مهم از همه چیز می‌گذرند و حتی آسایش خود و خانواده اشان را نیز فدا می‌کنند تا لبخند رضایت بر لبان شهروندان بنشیند. در بررسی‌های انجام شده کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده است و مسافران نوروزی نیز این امنیت را به خوبی در مدت زمان حضور خود احساس کرده اند.

پ
پ

منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت:  خوشبختانه هماهنگی و آمادگی خوبی میان کارکنان پلیس وجود دارد و همگی برای خدمتگذاری به مردم در ایام نوروز آماده هستند.

وی با بیان اینکه  شهرستان پاوه یکی از نقاط با جاذبه گردشگری بالاست و همه ساله خصوصا در ایام نوروز به خاطر مناظر طبیعی و دیدنی آن، گردشگران زیادی راهی این نقطه می‌شوند گفت: زمانی که گردشگر وارد شهر و منطقه‌ای می‌شود اولین چیزی که مطالبه می‌کند امنیت است و اینجاست که نقش پلیس بیش از پیش مشخص می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: ماندگاری گردشگر و ایجاد تمایل در وی برای حضور دوباره همه بستگی به امنیت ایجاد شده دارد که افزایش سالانه حضور گردشگران در نقاط مختلف استان و خصوصا شهر‌های اورامان نشین بیانگر وجود امنیت است.

وی گفت: پلیس هیچ هدفی جز امنیت آفرینی و جذب رضایت مردم ندارد و برای تحقق این مهم از همه چیز می‌گذرند و حتی آسایش خود و خانواده اشان را نیز فدا می‌کنند تا لبخند رضایت بر لبان شهروندان بنشیند.

سردار امان اللهی گفت: در بررسی‌های انجام شده کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده است و مسافران نوروزی نیز این امنیت را به خوبی در مدت زمان حضور خود احساس کرده اند.

 

منبع: yjc

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.