جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21535 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ورود تعزیرات کرمانشاه به موضوع گرانی مرغ دادگاه‌های صلح موجب افزایش رسیدگی نظامند به دعاوی می‌شوند هفت‌سالگی؛ زیربنایی برای شخصیت کودکان برخورد جدی با استخدام غیرمجاز اتباع در کشاورزی کرمانشاه یک فوتی و چهار مصدوم در حادثه رانندگی محور کرمانشاه به قزانچی انهدام باند توزیع مواد مخدر در هرسین بیکاری و قاچاق در قصرشیرین بیداد می‌کند ممنوعیت ورود دام‌ عشایر به مراتع مناطق قشلاقی کرمانشاه تا ۱۵ آذر کرمانشاه هفته آینده ۷ تا ۱۰ درجه سرد می‌شود توضیحات دادستان کرمانشاه در خصوص قتل یک زن دستگیری مجرمان متواری در اولویت قرار می‌گیرد تعیین تکلیف استانداری برای شهرداری کرمانشاه، راهداری و پلیس راه کاهش محسوس دمای هوای کرمانشاه در هفته آینده ببخشید؛ شما؟ دلیل افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه چیست؟ این ۵ مورد می توانند دلیل خستگی شما باشند دستگیری سرشاخه سایت کلاهبرداران رمزارزهای دیجیتالی در کرمانشاه کاپوتاژ خودرو از مرز «شوشمی» بزودی برقرار می‌شود مهرِ گرم کرمانشاه ۲۵اجرای تئاتر خیابانی در بوستان های کرمانشاه

تیر زنان قاچاقچی در کرمانشاه به سنگ خورد/کشف ۱۱ کیلوتریاک و ۴ قبضه اسلحه
23 آذر 1402 - 10:41
شناسه : 291081
6
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان؛ طلوع‌‌کرمانشاه : سرهنگ "سمین فلاحی" در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت:پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه 2 زن قاچاقچی یک محموله تریاک را از استان های جنوبی کشور وارد کرمانشاه کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت/ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه شده و پس از هماهنگی بامقام قضائی ضمن دستگیری هر 2 نفر آن ها، بازرسی های چلازم را به عمل آوردند/ در بازرسی های انجام گرفته از مخفیگاه قاچاقچیان، 11 کیلو و 500 گرم تریاک، 3 قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه اسلحه کلت و 41 عدد فشنگ کشف شد/سرهنگ فلاحی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی 2 زن قاچاقچی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۲ زن قاچاقچی در کرمانشاه و کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک به همراه ۴ قبضه اسلحه و ۴۱ عدد فشنگ خبر داد.

سرهنگ “سمین فلاحی” در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه ۲ زن قاچاقچی یک محموله تریاک را از استان های جنوبی کشور وارد کرمانشاه کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه شده و پس از هماهنگی بامقام قضائی ضمن دستگیری هر ۲ نفر آن ها، بازرسی های چلازم را به عمل آوردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در بازرسی های انجام گرفته از مخفیگاه قاچاقچیان، ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۳ قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه اسلحه کلت و ۴۱ عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ فلاحی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی ۲ زن قاچاقچی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.