دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21388 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع! طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد تصویب شد آغاز به کار نمایشگاه «پاییزه» در کرمانشاه مخالفت آموزش و پرورش با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس کرمانشاه /تاخیر در اعلام نرخ نهایی باعث سوء استفاده دلالان می شود وقت و انرژی خود را برای افرادی با این ۶ خصوصیت هدر ندهید کرمانشاه خُنک می‌شود نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود پایان رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی/ اصفهان قهرمان و کرمانشاه نائب‌قهرمان شد نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم  

کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
02 مرداد 1403 - 11:17
شناسه : 294087
6
طلوع‌‌کرمانشاه : احسان مهدوی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از برخورد با مراکز غیرمجاز رمزارز خبر داد و گفت : ماینر‌های غیرمجاز به تجهیزات شبکه برق و لوازم برقی مشترکان آسیب رسانده و پایداری شبکه برق را با اختلال مواجه می‌کند. وی گفت: در سه‌ماهه اول سال جاری ۷ مزرعه رمزارز غیرمجاز کشف و در مجموع تعداد ۱۶۸ دستگاه ماینر جمع‌آوری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد. معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه دررابطه‌با تعداد کنتور‌های هوشمند در استان، تصریح کرد: تعداد ۵ هزار و ۶۰۰ کنتور در بخش کشاورزی، ۵۷۵ مورد در بخش اداری و ۲ هزار و ۲۰۰ مورد نیز در بخش صنعتی در سیستم شرکت ثبت گردیده است. وی دررابطه‌با فروش انرژی در استان، گفت: در بخش خانگی فروش انرژی نسبت به سال گذشته ۳.۴ درصد افزایش‌یافته، اما در بخش کشاورزی و صنعت استان فروش انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش‌یافته است. مهدوی در پایان اظهار داشت: مدیریت مصرف برق توسط هم استانی‌های عزیز و عدم هم‌زمان استفاده از وسایل پر مصرف در ساعات اوج مصرف می‌تواند منجر به کاهش سهم بخش خانگی و اختصاص آن به بخش‌های صنعت و کشاورزی شود .
پ
پ

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه طی سه‌ماهه اول امسال خبر داد.

احسان مهدوی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از برخورد با مراکز غیرمجاز رمزارز خبر داد و گفت : ماینر‌های غیرمجاز به تجهیزات شبکه برق و لوازم برقی مشترکان آسیب رسانده و پایداری شبکه برق را با اختلال مواجه می‌کند.

وی گفت: در سه‌ماهه اول سال جاری ۷ مزرعه رمزارز غیرمجاز کشف و در مجموع تعداد ۱۶۸ دستگاه ماینر جمع‌آوری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه دررابطه‌با تعداد کنتور‌های هوشمند در استان، تصریح کرد: تعداد ۵ هزار و ۶۰۰ کنتور در بخش کشاورزی، ۵۷۵ مورد در بخش اداری و ۲ هزار و ۲۰۰ مورد نیز در بخش صنعتی در سیستم شرکت ثبت گردیده است.

وی دررابطه‌با فروش انرژی در استان، گفت: در بخش خانگی فروش انرژی نسبت به سال گذشته ۳.۴ درصد افزایش‌یافته، اما در بخش کشاورزی و صنعت استان فروش انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش‌یافته است.

مهدوی در پایان اظهار داشت: مدیریت مصرف برق توسط هم استانی‌های عزیز و عدم هم‌زمان استفاده از وسایل پر مصرف در ساعات اوج مصرف می‌تواند منجر به کاهش سهم بخش خانگی و اختصاص آن به بخش‌های صنعت و کشاورزی شود .

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.