دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21388 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع! طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد تصویب شد آغاز به کار نمایشگاه «پاییزه» در کرمانشاه مخالفت آموزش و پرورش با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس کرمانشاه /تاخیر در اعلام نرخ نهایی باعث سوء استفاده دلالان می شود وقت و انرژی خود را برای افرادی با این ۶ خصوصیت هدر ندهید کرمانشاه خُنک می‌شود نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود پایان رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی/ اصفهان قهرمان و کرمانشاه نائب‌قهرمان شد نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم  

سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند
03 مرداد 1403 - 10:49
شناسه : 294107
7
مدیر مخابرات استان: طلوع‌‌کرمانشاه :  حمیدرضا امیری، با اشاره به سرقت بخشی از کابل‌های مخابراتی گفت: این امر موجب شده تلفن ثابت حدود ۱۳۰۰ مشترک در محدوده میدان سپاه پاسداران و بلوار شهید بهشتی قطع شود. وی با بیان اینکه نیروهای مخابرات برای وصل ارتباط و رفع مشکل در تلاش هستند، گفت: نهایتا ظرف پنج روز آینده تلفن این مشترکان وصل می‌شود. وی افزود: متاسفانه این مشکل بار اول نیست و بارها شاهد سرقت کابل های مخابراتی و قطع ارتباط مشترکان بوده‌ایم. به گفته مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه، سارقان سالانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان به مخابرات استان خسارت وارد می‌کنند. امیری گفت: جدای از این هزینه‌های سنگین و زحماتی که همکاران ما باید برای اتصال مجدد ارتباط انجام دهند، این قطع ارتباط که بعضا قطع اینترنت برخی مشترکان را هم به همراه دارد، موجب نارضایتی مشترکان شده است. وی افزود: نمی توانیم کنار هر حوضچه و هرسایت و... یک نگهبان بگذاریم، بنابراین از نیروی انتظامی درخواست داریم این سارقان را دستگیر کرده و از دستگاه قضا هم درخواست داریم برخورد جدی‌تری با آنها داشته باشد. امیری گفت: مبلغ ریالی این تجهیزات برای سارقان چندان زیاد نیست و برای همین احکام سنگینی برای آنها صادر نمی شود، درحالیکه این سرقت‌ها هزینه های سنگینی برای مخابرات داشته و تبعات اجتماعی و نارضایتی مردم را نیز به همراه دارد، لذا درخواست داریم با توجه به این تبعات برای این سارقان احکام بازدارنده‌ای صادر شود.
منبع : ایسنا
پ
پ

 مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از قطع تلفن ثابت حدود ۱۳۰۰ مشترک در شهر کرمانشاه به علت سرقت کابل‌های مخابراتی خبر داد.

 حمیدرضا امیری، با اشاره به سرقت بخشی از کابل‌های مخابراتی گفت: این امر موجب شده تلفن ثابت حدود ۱۳۰۰ مشترک در محدوده میدان سپاه پاسداران و بلوار شهید بهشتی قطع شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مخابرات برای وصل ارتباط و رفع مشکل در تلاش هستند، گفت: نهایتا ظرف پنج روز آینده تلفن این مشترکان وصل می‌شود.

وی افزود: متاسفانه این مشکل بار اول نیست و بارها شاهد سرقت کابل های مخابراتی و قطع ارتباط مشترکان بوده‌ایم.

به گفته مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه، سارقان سالانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان به مخابرات استان خسارت وارد می‌کنند.

امیری گفت: جدای از این هزینه‌های سنگین و زحماتی که همکاران ما باید برای اتصال مجدد ارتباط انجام دهند، این قطع ارتباط که بعضا قطع اینترنت برخی مشترکان را هم به همراه دارد، موجب نارضایتی مشترکان شده است.

وی افزود: نمی توانیم کنار هر حوضچه و هرسایت و… یک نگهبان بگذاریم، بنابراین از نیروی انتظامی درخواست داریم این سارقان را دستگیر کرده و از دستگاه قضا هم درخواست داریم برخورد جدی‌تری با آنها داشته باشد.

امیری گفت: مبلغ ریالی این تجهیزات برای سارقان چندان زیاد نیست و برای همین احکام سنگینی برای آنها صادر نمی شود، درحالیکه این سرقت‌ها هزینه های سنگینی برای مخابرات داشته و تبعات اجتماعی و نارضایتی مردم را نیز به همراه دارد، لذا درخواست داریم با توجه به این تبعات برای این سارقان احکام بازدارنده‌ای صادر شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.