پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21398 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

برای یک خرید ساده مدرسه سه میلیون‌ کنار بگذارید/ مردم و مغازه‌دار هر دو ناراضی با این میان وعده ها، کلسترول خود را کاهش دهید نظام «دوری» در ۳۵۰ کلاس‌ درس کرمانشاه اجرا می‌شود لزوم برخورد قاطع با عاملین توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه اشتغال اتباع غیرمجاز در کرمانشاه ممنوع است/ برخورد جدی با کارفرمایان متخلف تامین اجتماعی کرمانشاه ۷ کارگزاری فعال دارد کارگران نیز مشمول ۲ روز تعطیلی در هفته باشند در پاییز کم‌بارش امسال منتظر روزهای «غبارآلود» بیشتری باشیم؟ نصب کپسول آتش‌نشانی در کامیون‌های استان کرمانشاه الزامی است مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران» کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع!

اعزام ۱۰۰ پاکبان به قصر شیرین برای خدمت‌رسانی در ایام اربعین
09 مرداد 1403 - 12:39
شناسه : 294183
6
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خبر داد؛ طلوع‌‌کرمانشاه : به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه، محمد موحدی مجد اظهار کرد: همه ساله در شهر کرمانشاه در ایام اربعین حسینی پذیرای زائرانی هستیم که از مرز خسروی و مرز مهران تردد و از شهر کرمانشاه عبور می‌کنند که بر این اساس ما خدمات ویژه‌ای را به موکب‌های ساکن در کرمانشاه ارائه می‌دهیم/ بخشی از نیروهای ما طبق برنامه هر ساله در شهر قصر شیرین یا پایانه مرزی خسروی مستقر می‌شوند و پیش بینی می‌شود که امسال صد نفر نیروی خدماتی در قصر شیرین یا پایانه مرزی خسروی به کار گرفته شوند/مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: باید از ظرفیت سایر استان‌ها و شهرداری‌ها استفاده کنیم و در این راستا امکان دارد با شهرداری اربیل به نتیجه برسیم که آنها نیز نیروهای خود را برای این ایام در طرف دیگر پایانه مرز خسروی مستقر کنند/همچنین باید هماهنگی‌های لازم با شهرداری تهران انجام گیرد که در نهایت این شهرداری‌ها زیر نظر شهرداری کرمانشاه در مناطق مربوطه مستقر شوند و خدمات رسانی صورت گیرد/ تجهیزات و امکانات مناسبی در قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی فراهم شده است؛ تیم‌های اطفاء حریق و همکاران ما در سازمان سیما و منظر در آنجا فضاسازی مناسب دارند و اقدامات فرهنگی نیز توسط سازمان فرهنگی انجام می‌شود/ همچنین سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر هم خدمات جابجایی مسافرین را در نظر دارد که پیش بینی می‌شود حداقل یکصد دستگاه از شهرداری کرمانشاه داشته باشیم.
پ
پ

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: یکصد پاکبان و نیروی خدماتی به همراه تجهیزات تنظیف و جمع آوری زباله در ایام اربعین به قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه، محمد موحدی مجد اظهار کرد: همه ساله در شهر کرمانشاه در ایام اربعین حسینی پذیرای زائرانی هستیم که از مرز خسروی و مرز مهران تردد و از شهر کرمانشاه عبور می‌کنند که بر این اساس ما خدمات ویژه‌ای را به موکب‌های ساکن در کرمانشاه ارائه می‌دهیم.

وی افزود: بخشی از نیروهای ما طبق برنامه هر ساله در شهر قصر شیرین یا پایانه مرزی خسروی مستقر می‌شوند و پیش بینی می‌شود که امسال صد نفر نیروی خدماتی در قصر شیرین یا پایانه مرزی خسروی به کار گرفته شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: باید از ظرفیت سایر استان‌ها و شهرداری‌ها استفاده کنیم و در این راستا امکان دارد با شهرداری اربیل به نتیجه برسیم که آنها نیز نیروهای خود را برای این ایام در طرف دیگر پایانه مرز خسروی مستقر کنند.

وی ادامه داد: همچنین باید هماهنگی‌های لازم با شهرداری تهران انجام گیرد که در نهایت این شهرداری‌ها زیر نظر شهرداری کرمانشاه در مناطق مربوطه مستقر شوند و خدمات رسانی صورت گیرد.

موحدی مجد خاطرنشان کرد: تجهیزات و امکانات مناسبی در قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی فراهم شده است؛ تیم‌های اطفاء حریق و همکاران ما در سازمان سیما و منظر در آنجا فضاسازی مناسب دارند و اقدامات فرهنگی نیز توسط سازمان فرهنگی انجام می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر هم خدمات جابجایی مسافرین را در نظر دارد که پیش بینی می‌شود حداقل یکصد دستگاه از شهرداری کرمانشاه داشته باشیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.