پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21405 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سلاح در کرمانشاه در جست‌وجوی یک نان همه‌چیز تمام! هشتمین جشنواره کهن آواهای تنبور و موسیقی کردی در دالاهو آغاز شد شناور شدن ساعات کاری ادارات کرمانشاه اعزام اولین کاروان زائرین کرمانشاهی به عمره سوزش و تیر کشیدن قلب نشانه چیست؟ دادستان: هیچ کودکی در کرمانشاه نباید از تحصیل باز بماند برای یک خرید ساده مدرسه سه میلیون‌ کنار بگذارید/ مردم و مغازه‌دار هر دو ناراضی با این میان وعده ها، کلسترول خود را کاهش دهید نظام «دوری» در ۳۵۰ کلاس‌ درس کرمانشاه اجرا می‌شود لزوم برخورد قاطع با عاملین توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه اشتغال اتباع غیرمجاز در کرمانشاه ممنوع است/ برخورد جدی با کارفرمایان متخلف تامین اجتماعی کرمانشاه ۷ کارگزاری فعال دارد کارگران نیز مشمول ۲ روز تعطیلی در هفته باشند در پاییز کم‌بارش امسال منتظر روزهای «غبارآلود» بیشتری باشیم؟ نصب کپسول آتش‌نشانی در کامیون‌های استان کرمانشاه الزامی است مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران» کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن

نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه
25 شهریور 1403 - 14:24
شناسه : 294830
1
طلوع‌‌کرمانشاه : به گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه ،نادر نوروزی شهردار کرمانشاه از اجرای دوازدهمین سرعتکاه آسفالتی درجهت ایمن سازی محورها و معابر اصلی و پر تردددر کمربندی غربی و شرقی خبرداد. وی افزود: در این راستا و با توجه به لزوم تامین ایمنی معابر برای عابران پیاده و جلوگیری از تصادفات جرحی و خسارتی،دوازدهمین سرعت‌کاه آسفالتی به درخواست شورای ترافیک و نیاز سنجی ترافیکی در این مسیر نصب شد.
پ
پ

نوروزی بیان کرد: به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و امنیت شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی در محورهای عبوری ، این عملیات تا نصب سرعتکاه های مورد نیاز و تابلوهای مربوطه دیگر در نقاط شناسایی شده ادامه دارد .

جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در بلوارها و معابر اصلی سطح شهر و کمربندی غربی و شرقی

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود در معابر عمومی و عبوری سطح شهر و اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از پاییز، گفت: به‌منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر عبوری، طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه ترافیکی، عملیات جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر اجرا شد.

وی از نصب ۶۰ تابلو در محل‌ها و معابری همچون بلوار کمربندی غربی و شرقی ، رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده و ۳۰چراغ چشمک زن در سطح شهر خبر داد.

این مسئول در پایان از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری گفت و افزود: نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، زمینه‌ساز ایمنی و تسهیل در عبور و مرور سواره‌رو است.
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ـ معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.