پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان
03 آبان 1403 - 11:43
شناسه : 295420
0
طلوع‌‌کرمانشاه : یوسف جلیلیان در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، آموزش و پرورش و شهرداری اسلام آباد غرب اظهار داشت: سند الگوی تعالی و پیشگیری از جرائم جرائم و آسیب های اجتماعی در کنار ایجاد نشاط اجتماعی توسط قوه قضاییه به کل کشور برای اجرا ارسال شده است. وی ادامه داد: یکی از مواردی که در این سند روی آن به‌منظور دستیابی بهتر به اهداف و برنامه ها تاکید شده است تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی است. جلیلیان یادآوری کرد: به همین منظور تفاهم نامه همکاری مشترک با نهادهای اثر گذاری مانند ناحیه مقاومت بسیج ، آموزش و پرورش و شهرداری به امضا رسید تا از این پس همکاری‌ها جدی تر از همیشه ادامه پیدا کند. رئیس دادگستری اسلام آباد غرب در ادامه از حمایت قاطعانه دستگاه قضایی شهرستان با دستگاه های اجرایی به منظور اجرای برنامه‌های عام المنفعه به سود مردم و ارتقاء امنیت عمومی خبر داد و گفت: امروز همه نهادها و ادارات باید تا می‌توانند در خدمت مردم و رفع معضلات اجتماعی باشند. وی تصریح کرد: پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی از جمله مهمترین مطالباتی است که مردم دارند و از همین رو باید تلاش کنیم تا به این مطالبه و خواسته عمومی جامه عمل بپوشانیم.
نویسنده : مسعود اسماعیلی منبع : طلوع کرمانشاه
پ
پ

رئیس دادگستری اسلام آباد غرب از حمایت کامل دستگاه قضایی شهرستان نسبت به برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی در راستای خدمت به مردم و ارتقاء امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه ، یوسف جلیلیان در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، آموزش و پرورش و شهرداری اسلام آباد غرب اظهار داشت: سند الگوی تعالی و پیشگیری از جرائم جرائم و آسیب های اجتماعی در کنار ایجاد نشاط اجتماعی توسط قوه قضاییه به کل کشور برای اجرا ارسال شده است.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در این سند روی آن به‌منظور دستیابی بهتر به اهداف و برنامه ها تاکید شده است تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی است.

جلیلیان یادآوری کرد: به همین منظور تفاهم نامه همکاری مشترک با نهادهای اثر گذاری مانند ناحیه مقاومت بسیج ، آموزش و پرورش و شهرداری به امضا رسید تا از این پس همکاری‌ها جدی تر از همیشه ادامه پیدا کند.

رئیس دادگستری اسلام آباد غرب در ادامه از حمایت قاطعانه دستگاه قضایی شهرستان با دستگاه های اجرایی به منظور اجرای برنامه‌های عام المنفعه به سود مردم و ارتقاء امنیت عمومی خبر داد و گفت: امروز همه نهادها و ادارات باید تا می‌توانند در خدمت مردم و رفع معضلات اجتماعی باشند.

وی تصریح کرد: پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی از جمله مهمترین مطالباتی است که مردم دارند و از همین رو باید تلاش کنیم تا به این مطالبه و خواسته عمومی جامه عمل بپوشانیم.

جلیلیان تصریح کرد: یقینا انعقاد تفاهم نامه با ناحیه مقاومت بسیج ، آموزش و پرورش و شهرداری که از دستگاه های اثر گذار و قابل اعتماد مردمی در شهرستان اسلام آباد غرب هستند به تحقق هرچه بهتر این برنامه ها و اجرای سند الگوی تعالی و پیشرفت کمک شایانی خواهد کرد.

این مقام عالیرتبه قضایی در پایان گفت: امضای تفاهم‌نامه همکاری با دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان اسلام آباد غرب نیز در دستور کار قرار دارد تا ان شاالله بتوانیم شرایط بهتری را برای شهروندان این دیار شهید پرور فراهم کنیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.