شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

اختصاصی/ ۸۳۷ دانشجوی دکتری در دانشگاه رازی تحصیل می‌کند
27 دی 1396 - 12:18
شناسه : 4014
0
رئیس دانشگاه رازی: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس دانشگاه رازی گفت: ۸۳۷ دانشجوی دکتری در دانشگاه رازی مشغول به تحصیل هستند.

پ
پ

دکتر محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، اظهار داشت: این ترم را با درایت همکاران و با وجود فراز و نشیب‌ها اما با موفقیت به پایان رساندیم و امیدوارم در برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تر و با افق مناسب‌تر برای دانشگاه کوشا و دارای حرکت رو به جلو باشیم.

رئیس دانشگاه رازی در ادامه به وضعیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست‌های کلی، هرساله شاهد کاهش یا افزایش در پذیرش دانشجویان مقاطع دکترا و ارشد هستیم و این مهم بر اساس آیین‌نامه مربوطه اعمال خواهد شد.

دکتر اعلمی آل آقا خواستار تعامل بیشتر و همفکری در شورای آموزشی دانشگاه رازی برای بهبود وضعیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی شد و گفت: باید به‌گونه‌ای پیش رفت که خروجی و تصمیمات اتخاذ شده منجر به رضایت هیئت‌علمی و بهبود وضعیت آموزشی گردد.

این مسئول، کارِ کیفی ارزشمند در حوزه شورای دانشگاه و تحصیلات تکمیلی را مورد تأکید قرار داد و افزود: در دانشگاه محدودیتی برای اعضای هیئت‌علمی که کیفیت را مدّ نظر دارند و به دنبال بهبود و ارتقاء کیفیت هستند، وجود ندارد.

دکتر اعلمی آل آقا خواستار هماهنگی و تعامل و همفکری بیشتر شورای دانشگاه در راستای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی شد و گفت: این جلسات برای هم‌افزایی و برادری و اُخوت است و این رویه باید ادامه یابد.

رئیس دانشگاه رازی با تأکید بر اینکه امتیازات گِرنت اساتید برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی لحاظ گردد، گفت: اساتیدی که امتیاز گِرنت آن‌ها بالا است، محدودیتی در این زمینه ندارند.

دکتر اعلمی آل آقا با اشاره به تحصیل ۸۳۷ دانشجوی مقطع دکتری در دانشگاه رازی گفت: قریب به ۱۳ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.