یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

طغیان رودخانه‌های پاوه در پی بارش‌های اخیر / افزایش دبی آب چشمه‌ساران در شهرستان‌های کرمانشاه
30 بهمن 1396 - 10:45
شناسه : 5194
3
طلوع گزارش می‌دهد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

بارش برف و باران طی چند روز گذشته علاوه بر شادی کشاورزان و سیراب شدن زمین تشنه پس از مدت‌ها کم آبی؛ مشکلاتی را نیز برای هم استانی‌ها ایجاد کرد.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه؛ بارش برف و باران طی چند روز گذشته علاوه بر شادی کشاورزان و سیراب شدن زمین تشنه پس از مدت‌ها کم آبی؛ مشکلاتی را نیز برای هم استانی‌ها ایجاد کرد.

دانش آموزان در چند شهرستان استان کرمانشاه دیروز خانه نشین شدند. مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهر جوانرود و تمام مقاطع تحصیلی در روستاهای شهرستان، دیروز بعد از ظهر تعطیل شد.

بارش برف و باران طی ۴۸ ساعت اخیر در شهرستان پاوه،  موجب طغیان رودخانه‌ها، افزایش دبی چشمه‌ها، زیر آوار ماندن ۳ خودرو و تعطیلی مدارس شد.

فرماندار شهرستان پاوه میزان بارش‌ها در این شهرستان را بیش از ۱۱۰ میلیمتر اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال، ۴۰۵ میلیمتر بارندگی در شهرستان پاوه داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی با ابراز خوشحالی از بارش‌های روزهای اخیر در پاوه، گفت: باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم. تمام رودخانه‌های ما طغیان کردند و دبی آب تمام چشمه‌ساران منطقه به ویژه در مناطق روستایی افزایش چشمگیری یافته است.

بارش نزولات جوی در شهر زیبای روانسر نیز، سبب تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و در روستاها تمام مقاطع تحصیلی در بعد از ظهر دیروز تعطیل شد.

در گیلانغرب نیز بارندگی‌ها، موجب  بروز اختلالاتی در این شهرستان شد. بارندگی‌ها باعث جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها و اختلالاتی در تردد شهروندان شد.

تردد در محورهای گیلانغرب به سومار، گیلانغرب به اسلام آبادغرب، گردنه انارک و ناودار به دلیل سقوط سنگ و ریزش کوه و سیلاب برای ساعاتی با مشکلاتی مواجه شد که با تلاش اکیب‌های راهداری پاکسازی و بازگشایی شد.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.