یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

رکود تولید در کرپ‌ناز/ کارخانه‌ای که می‌توانست با برندسازی بازارهای منطقه را تصاحب کند اما…
15 فروردین 1397 - 1:51
شناسه : 6346
2
طلوع گزارش می‌دهد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

در گذشته‌ای نه‌چندان دور در کارخانه کِرپ‌ناز سالانه بیش از ۹ میلیون متر پارچه تولید می‌شد و بیش از ۴۶۰ نفر در آن مشغول به‌کار بودند اما امروز به دلایل مختلف، ظرفیت این کارخانه کمتر از ۲۰ درصد ظرفیت تولیدی و تعداد کارکنان نیز به کمتر از ۱۶۰ نفر کاهش یافته است.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، تحقق شعار سال در گِرو همت جمعی و اتحاد و انسجام همگانی است و حمایت از کالاهای ساخت داخل رونق و جانی دوباره به این استان محروم می‌بخشد.

تنها واحد صنعتی نساجی استان کرمانشاه ظرفیت سالانه ۱۰ میلیون متر پارچه چادری، روسری و پارچه لباس کار  و پیراهنی در رنگ‌بندی و طرح‌های مختلف دارد.

مسئولان کارخانه کرپ ناز می‌گویند: در گذشته‌ای نه‌چندان دور در کِرپ‌ناز سالانه بیش از ۹ میلیون متر پارچه تولید می‌شد و بیش از ۴۶۰ نفر در آن مشغول به‌کار بودند اما امروز به دلایل مختلف، ظرفیت این کارخانه کمتر از ۲۰ درصد ظرفیت تولیدی و تعداد کارکنان نیز به کمتر از ۱۶۰ نفر کاهش یافته است.

این کارخانه با مشکلات نقدینگی، نبود مواد اولیه، مستهلک شدن ماشین آلات خط تولید و… مواجه است و سبب کاهش چشمگیر تولید آن شده است.

کرپ ناز اگر حمایت می شد می توانست در منطقه غرب برندی بزرگ باشد و بازارهای منطقه را تصاحب کند اما افسوس که مورد بی مهری قرار گرفته است.

 حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل باید سرلوحه تمام مردم و مسئولان باشد تا شاهد رونق و شکوفایی و فعالیت تولید کارخانه‌های استان باشیم.

عدم استفاده از تولید داخل و گرایش به برندهای خارجی سبب رکود و تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و حتی صنعتی استان کرمانشاه شده است./م

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.