سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21557 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ! در نصب وسایل گرمایشی دقت کنید/ قاتل خاموش در کمین است پزشکی قانونی فقط «معاینه جسد» نیست/ زمین «سوله بحران» تعیین تکلیف شد باید از قبح‌زدایی «سقط جنین» فاصله بگیریم مخاطب هشدارهای امام جمعه کرمانشاه کیست؟ کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه: پرداخت حق مناطق جنگی کماکان ادامه دارد سایه سیاهی بر سر زنان کرمانشاهی/فاجعه زباله گردی موجودی لطیف به نام زن! کرمانشاه؛ استانی پراستعداد اما پرمشکل و نیازمند توجه قابل توجه کشاورزان کرمانشاهی، این موج ناپایدار «پله» نیست پیگیر ثبت‌نام دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مدارس کرمانشاه هستیم

بازار کرمانشاه به خواب رفته است
26 شهریور 1396 - 11:15
شناسه : 692
6
طلوع‌‌کرمانشاه :

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه از رکود حاکم بر بازار کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

حسین بیات در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، اظهار کرد: چند سال است که رکود شدیدی بر بازار کرمانشاه سایه انداخته و مغازه داران درآمد چندانی ندارند.
وی ادامه داد: این رکود مربوط به صنف خاصی نمی شود و همه اتحادیه ها و صنف ها درگیر آن هستند.
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه بازار کرمانشاه هیچوقت مانند گذشته نمی شود، یادآوری کرد: اکنون برخی از بازاری ها مغازه های خود را برای رهن و اجاره و اجاره گذاشتند.
بیات در خصوص دلایل این رکود نیز عنوان کرد: اولین عامل معضل بیکاری است که باعث شده هر جوان بیکاری سرمایه ای برای خود جور کند و کاسبی راه بیندازد.
وی اظهار کرد: البته در بیشتر موارد این افراد چون تجربه چندانی ندارند نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند و دچار رکود و ورشکستگی خواهند شد .
رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه گفت: به علاوه این امر آمار واحدهای صنفی کرمانشاه را نسبت به استانداردهای جهان و حتی کل کشور بالا برده است و به ازاء جمعیتی که داریم تعداد واحدهای صنفی بسیار بالا است.
بیات افزود: از سوی دیگر قدرت خرید مردم هم پایین آمده است و چون درامد کمی دارند ابتدا به تامین نیازهای اساسی زندگی خود می پردازند و بعد سراغ خرید سایر چیزها می روند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اصناف کرمانشاه با این میزان درآمد کم باید هزینه های کرایه، آب و برق و مخصوصا مالیات که واقعا برای بازاری مانند کرمانشاه زیاد است را نیز پرداخت کنند.
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه نمود این رکود کنون در بازگشایی مدارس هم خود را نشان داده، تاکید کرد: زمانی بازار بازگشایی مدارس از پررونق ترین بازارهای کرمانشاه بود اما اکنون رونق چندانی در آن نمی بینیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.