یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳ Sunday, 22 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21801 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

برق فیتیله صنعت کرمانشاه را پایین کشید/ خطر تعدیل نیرو بیخ گوش هزاران کارگر آماده باش ۶۵۰ نیروی شهرداری کرمانشاه در بارندگی امروز صدور هشدار زرد هواشناسی درپی بارش باران وبرف در استان کرمانشاه بارش برف در مناطق سردسیر کرمانشاه آغاز شد همه جاده‌های کرمانشاه باز است خانه‌ مسافرهای کرمانشاه سامان‌دهی می‌شوند نارضایتی تجار و بازرگانان از نابسامانی وضعیت مرز رسمی پرویزخان رکود معاملات خودرو در بازار کرمانشاه آجیل شب یلدا در بازار کرمانشاه چند؟ محور هلشی به سرفیروزآباد پرتلفات‌ترین جاده فرعی کشور است با مدیریت «کارتابلی» به جایی نمی‌رسیم/ باید بین مردم برویم داغ گرانی بر سفره یلدای مردم/ حذف آجیل و شیرینی از تنقلات آمادگی کامل شهرداری جهت سرما و بارش فصل زمستان تاکید استاندار بر حل مشکل برق ‌و گاز پتروشیمی کرمانشاه استاندار کرمانشاه: راه‌آهن کرمانشاه-خسروی باید با سرعت بیشتری تکمیل شود نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی نارضایتی مردم اورامانات از طرح گرمسیری؛ توسعه کرمانشاه از مسیر تغییر می‌گذرد قدیمی‌ترین مدرسه گیلانغرب ثبت ملی می‌شود نگرانی ها از‌کاهش اهداکنندگان خون در کرمانشاه/در شاید برای تامین خون دچار مشکل شویم فریب تبلیغات تورهای شب یلدایی را نخورید تداوم جبهه هوای سرد تا روز سه شنبه؛ ثبت دمای زیر صفر در ۱۹ منطقه کرمانشاه

فریاد مردم از عملکرد نامناسب نمایندگی های خودرو
30 خرداد 1397 - 9:41
شناسه : 7815
2
در ایران و خصوصا کرمانشاه نمایندگی های پس از فروش خودرو در صدر شکایت و نارضایتی مردم قرار دارند، طلوع‌‌کرمانشاه :

عدم پاسخگویی، وقفه طولانی در ارائه خدمت، برخورد نامناسب، نداشتن قطعات به روز و … همه از جمله موارد شکایت مردم از خدمات پس از فروش و نمایندگی خودروها است.

پ
پ

در سراسر دنیا خدمات پس از فروش خصوصا برای کالاهای بزرگ و اساسی یکی از مهمترین ملاک های انتخاب مردم است.خ
شرکت های بزرگ همگی در دفاتر نمایندگی خود انواع خدمات پس از فروش را حتی گاهی تا تعویض کالای خریداری شده ارائه می دهند خصوصا برای خودرو که به صورت مستمر نیاز به خدمات پس از فروش، تعمیر، ارائهخ قطعات و … دارد.
اما در ایران و خصوصا کرمانشاه نمایندگی های پس از فروش خودرو در صدر شکایت و نارضایتی مردم قرار دارند.
عدم پاسخگویی، وقفه طولانی در ارائه خدمت، برخورد نامناسب، نداشتن قطعات به روز و … همه از جمله موارد شکایت مردم از خدمات پس از فروش و نمایندگی خودروها است.
آن هم برای خودروهای با کیفیت پایین تولید داخل که از همان روزهای ابتدایی خرید خودرو صفر، سر و کار مردم به نمایندگی ها می افتد.
بیژن محمودی یکی از شهروندان کرمانشاه است که از نمانیدگی های خودرو گلایه دارد.
وی گفت: حدود سه ماه است که یک خودرو پراید صفر از درب کارخانه تحویل گرفتم که یک قطعه آن بعد از همین مدت کوتاه با مشکل مواجه شد و نیازمند تعویض آن شدم.
وی افزود: نمایندگی اعلام کرد برای یک قطعه ساده باید یک ماه منتظر بمانم و ماشینی که سه ماه است خریداری شده را یکماه در پارکینگ بخوابانم.
محمودی با بیان اینکه تهیه قطعات مهم در نمایندگی ها همیشه همینقدر طول می کشد و چون تفاوت قیمت آن خیلی با بازار آزاد خیلی زیاد نیست مردم ترجیح می دهند معطل نمانند و از بازار آزاد خرید کنند.
مجید افخمی یکی دیگر از شهروندان است از وضعیت نمایندگی های خودرو گلایه زیادی دارد.
وی اظهار کرد: چندین ماه است که برای یک خودرو ثبت نام کردم اما از موعد مقرر تحویل آن گذشته است و هنوز خودرو را تحویل نگرفتم.
این شهروند با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو اخیر دلیل تاخیر در تحویل آن اعلام شده، خاطرنشان کرد: اعلام کردند که خودرو را با نرخ روز تحویل می دهند و این در حالی است که مدت چند ماه پول ما برای دریافت خودرو خوابیده است.
افخمی از برخورد نامناسب و عدم پاسخگویی نمایندگی های خودرو هم یاد کرد و گفت: بارها برای تعیین تکلیف خودرو مراجعه کردم اما پاسخگویی مناسبی نداشتند و فقط اعلام می کنند اختیار چندانی ندارند و همه چیز دست نمایندگی های اصلی در مرکز است.
این شهروند خواستار نظارت بیشتردستگاه ها بر خدمات پس از فروش خودروها و نمایندگی ها داشته باشند.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان کرمانشاه نیزنمایندگی های خودرو را یکی از بیشترین موارد دارای شکایت در انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده دانست.
عبدالرضا یاری در گفت و گو با خبرنگار طلوع اظهارداشت: بر اساس قانون نمایندگی های خودرو باید تمام خدمات را به مشتریان ارایه دهند و حتی گاهی ذکر شده که نمایندگی باید اگر مشکلی برای خودرو پیش آمد یک خودرو دیگر را تا زمان تعمیر، در اختیار مصرف کننده قرار دهد.
وی افزود: متاسفانه نمایندگی ها در اکثر مواقع به وظایف خود عمل نمی کنند و وقتی که با آنها رایزنی می کنیم اعلام می کنند که اختیار چندانی ندارند و بیشتر اختیار در دست نمایندگی مرکز است.
یاری عنوان کرد: این در حالی است که خودروسازان هر بار بدون داشتن دلیل منطقی هرطور که بخواهند قیمت را بالا می برند و در عوض آن خدمات چندانی هم ارایه نمی دهند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.