چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20847 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

دبیرخانه کارگروه اشتغال استان مانعی بلند برای اشتغال
09 تیر 1397 - 13:29
شناسه : 7959
0
استاندار کرمانشاه، طلوع‌‌کرمانشاه :

نشست شورای اشتغال در سراسری تدبیر استانداری کرمانشاه صبح امروز با شرکت اعضاء این نشست و حضور استاندار کرمانشاه تشکیلا جلسه داد

پ
پ
به گزارش طلوع کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری؛ بازوند استاندار کرمانشاه امروز صبح در نشست شورای اشتغال به ۱۷۲ هزار بیکار در استان دبیرخانه کارگروه اشتغال استان مانعی بلند برای اشتغالکرمانشاه اشاره کرد و خطاب به مدیران گفت: دبیرخانه کارگروه اشتغال استان به ویژه در حوزه ساختاری نیاز به اصلاحات اساسی دارد.
وی به موانع متعدد برای ایجاد اشتغال بر سر راه جوانان جویای کار اشاره کرد و افزود: این دبیرخانه خود تبدیل به مانعی برای اشتغال استان شده است.
بازوند در ادامه به اداره کل فنی حرفه‌ای دستور داد تا برنامه خود را در مسیر پیاده کردن طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی تا ۴۸ ساعت آینده ارائه کند.
همچنین وی به افزایش ساعات کاری مدیران و مسئولان در این امر اشاره کرد و گفت: اگر نصف شب هم، نیاز به جلسه برای پیگیری و به نتیجه رساندن امور اشتغال باشد، بگزار می‌کنیم.
وی در پایان تاکید کرد، تمامی فرمانداران و مدیران استان باید یک نفر از معاونین خود را کتبا به عنوان مسؤول پاسخگویی به مسائل اشتغال به دبیرخانه معرفی کنند.
همچنین انتظار می‌رود مدیران حوزه وزارت کار در پیگیری رفع موانع اشتغال پیشرو باشند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.