دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20857 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها

توقف در ساخت بخش زیرزمینی منوریل کرمانشاه
26 شهریور 1397 - 11:15
شناسه : 9106
1
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش طلوع کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بخش زیرزمین منوریل کرمانشاه به دلیل پرهزینه بودن متوقف شده تا بتوانیم با اعتبار در نظرگرفته شده از سفر رییس جمهوری به استان طی سه سال بخش روی زمین که هزینه زیادی برای ساخت پایه ها و عرشه آن شده به اتمام برسد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، مهرداد سالاری گفت: برای ساخت این پروژه ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که ۳۵۰ میلیارد تومان آن را باید شهرداری تامین کند ضمن اینکه تاکنون کار ساخت ۲ ایستگاه شروع شده و واگن ها نیز ثبت سفارش شده اند.
او تاکید کرد: اگر پروژه قطار سبک شهری به جای منوریل ساخته می شد دیگر نیاز به هزینه زیاد برای ساخت پایه و عرشه نبود و الان خروجی کار آنقدر طولانی شده است که در نهایت ثبت میراث فرهنگی خواهد شد.
وی وجود معارض و نیز هزینه های بالای ساخت تونل زیرزمینی را از جمله دلایل توقف کار در سبزه میدان عنوان کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.