جمعه, ۷ دی , ۱۴۰۳ Friday, 27 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21830 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

تغییر نام خیابان بیستون منتفی است نشست روسای شوراها به تقویت حکمرانی شهری کمک می‌کند برف و باران استان کرمانشاه را فرا می‌گیرد چرا محور گردشگری زمستانی کرمانشاه شکل نمی‌گیرد؟ تاکید بر گذر از حکمرانی دولتی به حکمروایی شهری در مدیریت شهرها ۶ فایده مهم ویتامین E برای مردان پیگیری مطالبات مردمی کرمانشاهیان در سامانه «سو» آقای استاندار، فکری به حال صنعت ویران کرمانشاه بکنید/ لزوم ورود مدیران تازه‌‌نفس به بخش صنعت صافکاری با دستان ظریف زنانه!/آرزو ثابت کرد که زنان در هیچ حرفه ای کم از مردها ندارند سهل‌انگاری مسئولین در مبارزه با مواد مخدر به هیچ‌وجه قابل قبول نیست حضور شهردار و رئیس شورای شهر کرمانشاه در اجلاس مجمع مشورتی شهرهای کشور در رشت موافقت شورای شهر کرمانشاه با کلیات طرح مجتمع تجاری و خدماتی ارغوان توافق استاندار و بانک شهر برای تکمیل طرح‌های شهرداری کرمانشاه و منطقه آزاد قصرشیرین کرمانشاه آماده بارش برف و باران پس از کاهش مه بازداشت ۴ متهم مالی در مرز پرویزخان سرمای هوا به تنهایی دلیلی برای تعطیلی ادارات و مدارس کرمانشاه نیست ظرفیت پذیرش ۲۵۰کارتن‌خواب در گرمخانه های کرمانشاه/ تعداد معتادمتجاهر در کدام شهرستان کرمانشاه اندک است؟ کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی هزینه سفر به عتبات عالیات/ تمام اعزام‌ها از مرز خسروی انجام می‌شود اختلاف ۲۶ درجه‌ای سردترین و گرم‌ترین نقاط کرمانشاه کاری که نباید هنگام رانندگی در مه انجام داد

توقف در ساخت بخش زیرزمینی منوریل کرمانشاه
26 شهریور 1397 - 11:15
شناسه : 9106
5
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش طلوع کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بخش زیرزمین منوریل کرمانشاه به دلیل پرهزینه بودن متوقف شده تا بتوانیم با اعتبار در نظرگرفته شده از سفر رییس جمهوری به استان طی سه سال بخش روی زمین که هزینه زیادی برای ساخت پایه ها و عرشه آن شده به اتمام برسد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، مهرداد سالاری گفت: برای ساخت این پروژه ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که ۳۵۰ میلیارد تومان آن را باید شهرداری تامین کند ضمن اینکه تاکنون کار ساخت ۲ ایستگاه شروع شده و واگن ها نیز ثبت سفارش شده اند.
او تاکید کرد: اگر پروژه قطار سبک شهری به جای منوریل ساخته می شد دیگر نیاز به هزینه زیاد برای ساخت پایه و عرشه نبود و الان خروجی کار آنقدر طولانی شده است که در نهایت ثبت میراث فرهنگی خواهد شد.
وی وجود معارض و نیز هزینه های بالای ساخت تونل زیرزمینی را از جمله دلایل توقف کار در سبزه میدان عنوان کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.