جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

‍ ایجاد فرصت های شغلی جدید از برنامه های جدی تیم اقتصادی استان است
31 تیر 1398 - 9:12
شناسه : 92541
7
جزئیات جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان: طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه؛ این جلسه به ریاست دکتر حاتمی معاون استاندار و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی با محوریت بررسی اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری و نیز تشریح برنامه های آتی برگزار گردید./معاون استاندار در این نشست به اقدامات انجام شده در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: تامین مالی بنگاه هایی که در حال تاسیس هستند و یا به مرحله بهره برداری رسیده اند در قالب تشهیلات و نیز حمایت های اداری در قالب کاهش روند اداری و تسهیل در صدور مجوزات لازم یکی از برنامه هایی است که در خصوص رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان اجرایی شده است و در خصوص پرداخت تسهیلات به حوزه تولید و خدمات یکی از استان های فعال وموفق کشور شده ایم./وی افزود: با توجه به وضعیت استان، قصد داریم برنامه های حمایتی را از طرح های کوچک و متوسط بر طرح های بزرگ متمرکز کنیم تا بتوانیم با احیاء و توسعه واحدهای بزرگ تولیدی، تاثیرات مثبت و محسوسی را در اقتصاد استان شاهد باشیم و نیز بتوانیم از تمام ظرفیت اقتصادی استان استفاده کنیم./دکتر حاتمی یکی از برنامه های جدی استان را برنامه دار کردن دستگاه های اجرایی عنوان و اظهار داشت: از تمام دستگاه های اجرایی استان خواسته ایم که سند توسعه تدوین کنند و بر اساس این سند برنامه های خود را تنظیم و به پیش ببرند که مجموع این سندها به عنوان بخشی از سند توسعه استان به این معنی است که استان کرمانشاه دارای برنامه هدف گذاری شده است و بر اساس آن می توان موانع را رفع و فرصت های جدیدی به وجود آورد و یکی از الزامات و ضروریات موفقیت سند توسعه استان عمومیت یافتن گفتمان و روحیه توسعه در بین دستگاه های اجرایی، تشکلها، واحدهای تولیدی و خدماتی و مردم است.

پ
پ

معاون استاندار کاهش نرخ تورم و بیکاری را نتیجه تصمیم، عزم، روحیه و اقدام جمعی ذکر کرد و گفت:در بحث ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت استان نباید انتظارات متوجه یک دستگاه و یا مدیریت کلان استان شود بلکه تمام دستگاه های اجرایی، اصناف، مدیران، بخش خصوصی و مردم همه وظیفه و تعهد دارند و هر کسی باید نقش خود را در این مسئله به خصوص در زمینه جذب و حمایت از سرمایه گذاری به درستی ایفا کند که نمونه موفق آن همایش سرمایه گذاری در امور شهری بود که توسط شهرداری انجام شد و باعث تراکم و ترافیک حضور سرمایه گذاران در استان شد.
وی در پایان ایجاد فرصت های شغلی جدید را یکی از برنامه های جدی تیم اقتصادی استان ذکر کرد و اظهار داشت: دنیای امروز مجموعه ای از فرصت ها و فضاهای جدید است که ناشی از نیازها و ضروریات زندگی امروزه است. بنابراین فراهم کردن بستر برای به وجود آمدن شغل های جدید باید یکی از برنامه های جدی دستگاه های اجرایی مرتبط باشد و به همین منظور باید از ظرفیت استارت آپ ها و تزریق اپلیکیشن هایی که می تواند زندگی مردم را در زمینه های مختلف به خصوص آموزش و مهارت اندوزی تحت تاثیر قرار دهد اسفاده مطلوب ببریم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.