شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

پرداخت پاداش ۱۷ میلیاردی و ۷ میلیارد تومانی مانده مرخصی کارکنان دولت درکرمانشاه
22 مهر 1397 - 19:48
شناسه : 9791
2
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه:تامین بودجه پاداش پایان خدمت کارکنان دولت تا پایان سال ۹۶ طلوع‌‌کرمانشاه :

وفایی از دستور پرداخت پاداش کارمندان دولت تا پایان سال ۹۶ خبر داد و بیان داشت: بودجه پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در استان تا پایان سال ۹۶ تامین شده است.

وی با بیان اینکه فرم های مربوط به این پاداش ها در اختیار ادارات قرار گرفته است و در صورت تکمیل به زودی پرداخت خواهد، افزود: ۱۷ میلیارد تومان‌ به منظور پاداش و ۷ میلیارد تومان برای مانده مرخصی کارکنان دولت در نظر گرفته شده است.

پ
پ

حبیب‌اله وفایی امروز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت بودجه ۹۸ استان اظهار داشت: حدود ۱۰ روز فرصت داریم که بودجه یال آینده را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه بحث بودجه هزینه ای را در اولویت قرار داده ایم، افزود: باید توجه کرد که تمام استانها حول خط میانگین کشور سیر می کنند اما کرمانشاه از روند میانگین فاصله زیادی دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای کاهش این فاصله باید همه اعم از مدیران و نمایندگان مجلس تلاش کنند.

وفایی بیان داشت: در بودجه سال آینده بر دو موضوع تمرکز داریم که در حوزه اعتبارات هزینه ای در درجه اول درآمدها را باید در نظر بگیریم.

وی تصریح کرد: مازاد درآمدهای استان در سال آینده بابد حتما اجرایی شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با این روند تحقق درآمدها در سال آینده حتما متضرر می شویم.

وی در ادامه اظهار داشت: رتبه ما در اعتبارات سایر هزینه ای در بین استانها مناسب نیست.

وفایی در پایان از دستور پرداخت پاداش کارمندان دولت تا پایان سال ۹۶ خبر داد و بیان داشت: بودجه پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در استان تا پایان سال ۹۶ تامین شده است.

وی با بیان اینکه فرم های مربوط به این پاداش ها در اختیار ادارات قرار گرفته است و در صورت تکمیل به زودی پرداخت خواهد، افزود: ۱۷ میلیارد تومان‌ به منظور پاداش و ۷ میلیارد تومان برای مانده مرخصی کارکنان دولت در نظر گرفته شده است/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.