چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21561 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ! در نصب وسایل گرمایشی دقت کنید/ قاتل خاموش در کمین است پزشکی قانونی فقط «معاینه جسد» نیست/ زمین «سوله بحران» تعیین تکلیف شد باید از قبح‌زدایی «سقط جنین» فاصله بگیریم مخاطب هشدارهای امام جمعه کرمانشاه کیست؟ کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه: پرداخت حق مناطق جنگی کماکان ادامه دارد

اداره های دولتی بزرگترین بدهکاران به اوقاف کرمانشاه
22 آبان 1397 - 13:00
شناسه : 11300
4
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: یک‌هزار و 500 میلیارد تومان ارزش موقوفاتی استان است که در اختیار ادارات دولتی قرار گرفته است. طلوع‌‌کرمانشاه :

عباسیان بزرگ‌ترین بدهکاران وقف استان را اداره‌های دولتی دانست و گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش موقوفاتی استان است که در اختیار ادارات دولتی قرار گرفته، با پرداخت وقف از سوی این ارگان‌ها، خدمات خوبی انجام می‌شود.عباسیان به درآمد نفتی در سال ۱۳۲۰ اشاره کرد و افزود: در آن سال‌ها پول مفتی که از بابت نفت به ایران رسید موجب تنبلی و غفلت در این زمینه شد چون با همین پول بیمارستان، دانشگاه و… احداث کردند و دیگر چاره‌ای برای روزی که پول نفتی در میان نباشد، نیندیشیدند.وی با بیان اینکه موقوفه ربع رشیدی یکی از بزرگ‌ترین موقوفه کشور است، تصریح کرد: متولیان بعد از وی مؤظف شدند همه ساله از درآمد موقوفه تعدادی املاک و اراضی را خریداری و برای موقوفه وقف کنند.

پ
پ

 حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان پیش از ظهر امروز در همایش استانی یاوران وقف که در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: سنت حسنه وقف اگر با جدیت دنبال شود بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به توجه پیشینیان به وقف اشاره و بیان کرد: بهداشت و درمان در زمان آل‌بویه با وقف اداره می‌شد، پنج بیمارستان که یکی سیار بود در ایران با وقف تاسیس شد.وی با اشاره به استفاده بهینه دانشگاه‌ها و نظام آموزشی دنیا از وقف، گفت: امروزه در کشور به وقف کم توجهی می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در این مراسم، اظهار داشت: همایش یاوران وقف در دهه وقف در راستای برنامه‌های بقاء متبرکه و نیت واقفان خیراندیش برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی با آرزوی اجر دنیوی و اخروی برای یاوران وقف، خادمان، هیأت امنا، واقفان، جامعه قرآنی را همراهان وقف دانست.گفتنی است، در پایان مراسم از ۱۰ نفر از برترین‌های قرآنی و ۲۰ نفر از کسانی که در امر وقف خدمت کردند تقدیر شد./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.