پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21561 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ! در نصب وسایل گرمایشی دقت کنید/ قاتل خاموش در کمین است پزشکی قانونی فقط «معاینه جسد» نیست/ زمین «سوله بحران» تعیین تکلیف شد باید از قبح‌زدایی «سقط جنین» فاصله بگیریم مخاطب هشدارهای امام جمعه کرمانشاه کیست؟ کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه: پرداخت حق مناطق جنگی کماکان ادامه دارد

بازگشایی مرز خسروی تسکینی بر آلام مردم مرزنشین مناطق زلزله‌زده است
08 آذر 1397 - 13:27
شناسه : 12262
4
استاندار کرمانشاه گفت: بازگشایی مرز خسروی تسکینی بر آلام مردم مرزنشین مناطق زلزله‌زده استان است. طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ بازوند در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور معاون اول رییس جمهور در فرمانداری قصرشیرین برگزار شد، با مطلوب دانستن روند بازسازی مناطق زلزله زده استان، اظهار کرد: یکی از چالش‌های اصلی ما در تسریع بازسازی مناطق زلزله‌زده، پس لرزه های متعدد و مستمر در منطقه است/با این وجود طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۹۸ ساخت و ساز شهرهای زلزله زده به پایان می‌رسد که تمام تلاش خود را می‌کنیم این زمان کوتاه‌تر شود/وی همچنین با تاکید بر لزوم بازگشایی مرز خسروی، گفت: بازگشایی مرز خسروی تسکینی بر آلام مردم مرزنشین مناطق زلزله‌زده است که از دکتر جهانگیری توقع داریم در این زمینه تاثیرگذار باشند

پ
پ
هوشنگ بازوند در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور معاون اول رییس جمهور در فرمانداری قصرشیرین برگزار شد، با مطلوب دانستن روند بازسازی مناطق زلزله زده استان، اظهار کرد: یکی از چالش‌های اصلی ما در تسریع بازسازی مناطق زلزله‌زده، پس لرزه های متعدد و مستمر در منطقه است.
 
وی گفت: با این وجود طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۹۸ ساخت و ساز شهرهای زلزله زده به پایان می‌رسد که تمام تلاش خود را می‌کنیم این زمان کوتاه‌تر شود.
بازوند با اشاره به گسترش ساخت و سازها رد مناطق شهری زلزله زده، اظهار کرد: ۶۳۰۰ واحد مسکونی در زلزله سال گذشته در سرپل ذهاب تخریب شد، اما شهرداری تاکنون ۱۰ هزار و ۴۰۰ پروانه ساخت صادر کرده که به خوبی نشان می دهد  تهدید زلزله، تبدیل به یک فرصت برای عمران و ساخت و ساز شهری شده است.

وی به کمک های خوب دولت برای بازسازی مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: مجموعه تسهیلات پرداخت شده و سود وام‌های امهال شده به قریب یازده هزارمیلیاد تومان می رسد. همچنین در راستای جبران خسارت به زیرساختهای استان تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ابلاغ شده است.

 
استاندار کرمانشاه به زلزله ۶٫۴ ریشتری ۴ آذر امسال نیز اشاره کرد و گفت: در این زلزله هیچ یک از واحدهای ساخته شده توسط دولت آسیب ندیدند که جا دارد از مجموعه بنیادمسکن تشکر کنم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی نداشت، افزود: از مصدومین این زلزله نیز هم اکنون تنها ۹ نفر بستری هستند که هیچ یک هم با آسیب حادی مواجه نیستند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم بازگشایی مرز خسروی، گفت: بازگشایی مرز خسروی تسکینی بر آلام مردم مرزنشین مناطق زلزله‌زده است که از دکتر جهانگیری توقع داریم در این زمینه تاثیرگذار باشند.

دکتر جهانگیری برای بررسی وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، امروز(۸ آذر) وارد کرمانشاه شد. وی پیش از شرکت در این نشست با حضور در مناطق زلزله زده با مردم گفت و گو کرد و در جریان مشکلاتشان قرار گرفت/ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.