پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21561 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ! در نصب وسایل گرمایشی دقت کنید/ قاتل خاموش در کمین است پزشکی قانونی فقط «معاینه جسد» نیست/ زمین «سوله بحران» تعیین تکلیف شد باید از قبح‌زدایی «سقط جنین» فاصله بگیریم مخاطب هشدارهای امام جمعه کرمانشاه کیست؟ کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه: پرداخت حق مناطق جنگی کماکان ادامه دارد

زمین مسکن مستأجران زلزله‌زده سرپل‌ذهاب هنوز تأمین نشده است
21 آذر 1397 - 18:53
شناسه : 13249
3
فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن مستأجران زلزله‌زده در شهرستان سرپل‌ذهاب هنوز تأمین نشده و این اقدام در مرحله تصمیم‌گیری است. طلوع‌‌کرمانشاه :

محبت جمالی‌نیا از تلاش برای تأمین زمین برای ساخت خانه‌های مستأجران در این شهرستان خبرداد و عنوان کرد: تاکنون زمین برای ساخت واحدهای تخریب شده مستأجران تأمین نشده است و بعد از مرحله تأمین زمین باید عملیات تفکیک و ایجاد زیرساخت‌ها انجام شود/فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه آمار دقیقی از تعداد مستأجران در مناطق زلزله‌زده در دست نیست، افزود: تیم‌های هفت تا هشت نفره‌ای به منظور ارزیابی و بررسی تعداد و وضعیت خانوارهای دارای اسکان موقت به هشت نقطه سرپل‌ذهاب اعزام شده است/به‌طور قطع با احداث و تعمیر واحدها در سرپل‌ذهاب تعدادی از مستأجران نیز در منازل ساخته شده سکونت یافته‌اند اما تعدادی نیز به‌دلیل افزایش نرخ رهن و اجاره و داشتن امید نسبت به وعده دولت در زمینه تأمین زمین و ساخت واحد مسکونی هنوز در کانکس به سر می‌برند/تسنیم

پ
پ

محبت جمالی‌نیا با اشاره به تلاش برای تبدیل تهدید زلزله به فرصت اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر ستاد بازسازی تلاش شده است که تسهیلات سکونت دائم و امتیازات تسهیلات بانکی برای مستأجران نیز در مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب از تلاش برای تأمین زمین برای ساخت خانه‌های مستأجران در این شهرستان خبرداد و عنوان کرد: تاکنون زمین برای ساخت واحدهای تخریب شده مستأجران تأمین نشده است و بعد از مرحله تأمین زمین باید عملیات تفکیک و ایجاد زیرساخت‌ها انجام شود.

جمالی‌نیا با بیان اینکه تعدادی از مستأجران اکنون زیر سقف هستند، گفت: به‌طور قطع با احداث و تعمیر واحدها در سرپل‌ذهاب تعدادی از مستأجران نیز در منازل ساخته شده سکونت یافته‌اند اما تعدادی نیز به‌دلیل افزایش نرخ رهن و اجاره و داشتن امید نسبت به وعده دولت در زمینه تأمین زمین و ساخت واحد مسکونی هنوز در کانکس به سر می‌برند.

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه آمار دقیقی از تعداد مستأجران در مناطق زلزله‌زده در دست نیست، افزود: تیم‌های هفت تا هشت نفره‌ای به منظور ارزیابی و بررسی تعداد و وضعیت خانوارهای دارای اسکان موقت به هشت نقطه سرپل‌ذهاب اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه در زلزله آبان ماه سال گذشته ۳۵ هزار واحد به عنوان تخریبی و تعمیری ارزیابی شد، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار واحد شهری و روستایی به عنوان تخریبی و ۱۸ هزار واحد نیز به عنوان تعمیری شناسایی شده است.

جمالی‌نیا با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۸۰۰۰ واحد در شهر و روستاهای شهرستان سرپل‌ذهاب احداث شده است، افزود: طی این مدت ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری شهری و ۵۰۰۰ واحد تعمیری روستایی نیز به بهره‌برداری رسیده است/تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.