پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21562 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ! در نصب وسایل گرمایشی دقت کنید/ قاتل خاموش در کمین است پزشکی قانونی فقط «معاینه جسد» نیست/ زمین «سوله بحران» تعیین تکلیف شد باید از قبح‌زدایی «سقط جنین» فاصله بگیریم مخاطب هشدارهای امام جمعه کرمانشاه کیست؟ کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری کرمانشاه

رشد ۴۷ درصدی صادرات کالا از طریق گمرکات کرمانشاه
06 دی 1397 - 10:27
شناسه : 14301
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

خلیل حیدری اظهار داشت: طی ۹ ماه سپری شده سال‌جاری ۲ میلیارد و ۱۰۶ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۲۰ دلار کالا به وزن ۴ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۸۴۱ تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۴۷ درصد افزایش و از حیث وزن ۳۳ درصد رشد داشته است.مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: یک‌میلیارد و ۱۷۵ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۸۲ دلار با وزن ۲ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۹۴ تن از کالاهای فوق در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۷۵ درصد و از حیث وزن ۵۳ درصد افزایش داشته است.وی ادامه داد: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت ۹۳۱ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۶۳۸ دلار کالا را با وزن یک‌میلیون و ۴۳۰ هزار و ۲۴۷ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۲۲ درصد افزایش و از حیث وزن نیز ۶ درصد رشد داشته است.

پ
پ

خلیل حیدری  اظهار داشت: طی ۹ ماه سپری شده سال‌جاری ۲ میلیارد و ۱۰۶ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۲۰ دلار کالا به وزن ۴ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۸۴۱ تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۴۷ درصد افزایش و از حیث وزن ۳۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: یک‌میلیارد و ۱۷۵ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۸۲ دلار با وزن ۲ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۹۴ تن از کالاهای فوق در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۷۵ درصد و از حیث وزن ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت ۹۳۱ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۶۳۸ دلار کالا را  با وزن یک‌میلیون و ۴۳۰ هزار و ۲۴۷ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۲۲ درصد افزایش و از حیث وزن نیز ۶ درصد رشد داشته است.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه‌داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، نایلون پلاستیکی رولی، سیب‌زمینی محفوظ شده، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، انواع کاشی دیواری،کیسه نایلونی، رول نایلونی، کولرهای آبی، گرانول پلی‌اتیلن، عنوان کرد و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

وی ادامه داد: خلیل حیدری  مجموع اقلام صادراتی اظهار شده در ۹ ماه سپری شده سال‌جاری از گمرکات استان کرمانشاه  را ۶۸۹ نوع کالا عنوان و بیان کرد: طی ۹ ماهه سال‌جاری در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۶ کشور صادرات قطعی صورت شده است./فارس

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.