جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

“بیلوار” و “سرفیروزآباد” از مزایای مناطق جنگی برخوردار می‌شوند
16 آذر 1398 - 12:29
شناسه : 145493
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- استاندار کرمانشاه با تاکید بر محرومیت‌زدایی در بخش‌های “بیلوار” و “سرفیروزآباد” از توابع شهرستان کرمانشاه تاکید کرد که این بخش‌ها از مزایای مناطق جنگی و عملیاتی برخوردار خواهند شد./«هوشنگ بازوند» روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سرسرای استانداری کرمانشاه، افزود: این ۲ بخش باید به تبع شهر کرمانشاه مناطق جنگی محسوب شوند زیرا این مناطق نیز در دوران دفاع مقدس همچون مرکز استان نقش‌آفرینی کردند./وی با بیان اینکه باید سطح حقوقی کارمندان دولت در بخش‌های بیلوار و سرفیروزآباد با مرکز استان برابری کند، گفت: تا زمانی که حقوق کارمندان در این بخش‌ها از مرکز استان کمتر باشد نمی‌توانیم توقع تقویت کادر اداری در آنجا را داشته باشیم در صورتی که حقوق کارمندان دولت در این مناطق کمتر از کرمانشاه باشد، این مناطق محروم‌تر خواهند شد./استاندار کرمانشاه هچنین به موضوع بودجه در اختیار نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در اختیار هر کدام از نمایندگان مجلس قرار داده است که بین پروژه‌های اولویت دار استان تقسیم کنند از این رو باید ادارات مربوطه پیگیر تخصیص این اعتبارات باشند./طبق بخشنامه شماره ۳۶۱۰/۱۳۳۳/۲۸ مورخ ۹۶/۹/۲۸ کارکنان و شاغلان دولت در تعدادی از استان‌های مرزی درگیر با جنگ تحمیلی از مزایای مناطق جنگی بهره مند شدند و ستاد کل نیروهای مسلح طبق نامه شماره ۲۴۲۰/۳/۱۲/۷۹ مورخ ۹۷/۱۲/۲۵ شهر کرمانشاه و بخش مرکزی کرمانشاه را نیز به منظور بهره‌مندی از این مصوبه به فهرست شهرهای قبلی اضافه کرد.

پ
پ

تعیین مناطق جنگی کشور در نتیجه اجرای ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه انجام شده که براساس آن مزایایی برای جبران عقب‌افتادگی مناطق جنگ‌زده در نظر گرفته شده است از جمله «رشد سالانه ۱۰ درصدی شاخص‌های توسعه، افزایش حقوق ۲۰ و ۲۵ درصدی کارکنان و دادن یک طبقه شغلی».

استان کرمانشاه برای حفظ دین و وطن، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، دست کم ۲۲ هزار جانباز، حدود چهار هزار شیمیایی و هزار و ۷۹۷ آزاده تقدیم انقلاب کرده که سه هزار و ۵۰۰ نفر از آنان شهید بمباران بوده اند.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد و در طول هشت سال دفاع مقدس به طور مستقیم درگیر جنگ بود/ایرنا

تدوین:سارا یاری

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.