یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

قرار نبود راه‌آهن صرفا مشکل حمل و نقل مسافر را حل کند/ سرعت حمل بار با کامیون چند برابر سرعت استفاده از قطار است/ قطار بدون خط آنتنی کارایی برای واحدهای تولیدی ندارد
29 آذر 1398 - 18:22
شناسه : 150906
2
استاندار کرمانشاه با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومانی انجام شده برای راه‌آهن کرمانشاه، گفت: از این سرمایه‌گذاری خوب استفاده نکرده‌ایم. طلوع‌‌کرمانشاه :

بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در قطعه ملایر تا کرمانشاه راه‌آهن غرب کشور حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده، افزود: متاسفانه از این سرمایه‌گذاری آنطور که باید استفاده نکرده‌ایم/او گفت: قرار نبود راه‌آهن صرفا مشکل حمل و نقل مسافر را حل کند، بلکه باید از این پتانسیل برای انتقال بار هم بهره ببریم/استاندار کرمانشاه از سرعت پایین راه‌آهن برای جابجایی بار گلایه کرد و یادآور شد:گاهی سرعت حمل بار با کامیون چند برابر سرعت استفاده از قطار است که این امر برای فعالان اقتصادی که حتی یک ساعت هم برای آنها مهم است، پذیرفتنی نیست/بازوند خواستار احداث خطوط آنتنی از راه‌آهن کرمانشاه تا نزدیکی واحدهای تولیدی شد و اضافه کرد: قطار بدون خط آنتنی کارایی برای واحدهای تولیدی ندارد و وزارت راه و شهرسازی باید این مشکل را حل کند.

پ
پ

او با بیان اینکه هم اکنون بخش خصوصی کرمانشاه آمادگی دارد تا حدودی در زمینه تکمیل زیرسازی خطوط آنتنی همکاری کند، تاکید کرد: البته اعتباری که بخش خصوصی برای این کار باید بگذارد ممکن است صرفه اقتصادی برای آنها نداشته باشد.

بازوند همچنین از پیگیری برای تامین اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومانی برای ادامه پروژه راه‌آهن تا اسلام آبادغرب هم خبر داد/خبرنگاران

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.