جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21535 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ورود تعزیرات کرمانشاه به موضوع گرانی مرغ دادگاه‌های صلح موجب افزایش رسیدگی نظامند به دعاوی می‌شوند هفت‌سالگی؛ زیربنایی برای شخصیت کودکان برخورد جدی با استخدام غیرمجاز اتباع در کشاورزی کرمانشاه یک فوتی و چهار مصدوم در حادثه رانندگی محور کرمانشاه به قزانچی انهدام باند توزیع مواد مخدر در هرسین بیکاری و قاچاق در قصرشیرین بیداد می‌کند ممنوعیت ورود دام‌ عشایر به مراتع مناطق قشلاقی کرمانشاه تا ۱۵ آذر کرمانشاه هفته آینده ۷ تا ۱۰ درجه سرد می‌شود توضیحات دادستان کرمانشاه در خصوص قتل یک زن دستگیری مجرمان متواری در اولویت قرار می‌گیرد تعیین تکلیف استانداری برای شهرداری کرمانشاه، راهداری و پلیس راه کاهش محسوس دمای هوای کرمانشاه در هفته آینده ببخشید؛ شما؟ دلیل افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه چیست؟ این ۵ مورد می توانند دلیل خستگی شما باشند دستگیری سرشاخه سایت کلاهبرداران رمزارزهای دیجیتالی در کرمانشاه کاپوتاژ خودرو از مرز «شوشمی» بزودی برقرار می‌شود مهرِ گرم کرمانشاه ۲۵اجرای تئاتر خیابانی در بوستان های کرمانشاه

تغییر کاربری هریک از مغازه‌های “فرده‌ای” ۱۰۰ میلیون تسهیلات می‌خواهد
21 دی 1398 - 15:51
شناسه : 159867
2
رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه با اشاره به دستورالعملی که برای تغییر کاربری واحدهای صنفی فروش پوشاک دسته دوم خارجی(فرده‌ای) به نوفروشی صادر شده، گفت: برای این تغییر کاربری باید به هریک از واحدها حداقل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شود/حسین بیات با اشاره به دستوالعملی که برای تغییر کاربری واحدهای فرده‌ای صادر شده، اظهار کرد: پوشاک فرده‌ای دست دوم هم به لحاظ قاچاق بودن کالا و هم به لحاظ مسائل بهداشتی مشکلاتی به همراه دارد و از این رو دستورالعملی صادر شده که این واحدها جواز کسب خود را به جواز کسب عرضه پوشاک نو تغییر دهند.

پ
پ

وی ادامه داد: در بندهای نخست همین دستورالعمل تاکید شده که برای تغییر کاربری این واحدها تسهیلاتی در نظر گرفته شود که بتوانند سرمایه‌ اولیه‌ای برای خرید اجناس نو داشته باشند.

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه با بیان اینکه هنوز به این بند عمل نشده اما بر لزوم تغییر کاربری واحدها تاکید شده، اضافه کرد: تا زمانی که سرمایه‌ای در اختیار این واحدها قرار نگیرد امکان ساماندهی آنها وجود ندارد.

بیات معتقد است، هریک از این واحدها برای سرمایه اولیه نیازمند حداقل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات هستند که باید با هماهنگی سازمان صمت این اعتبار تامین و در اختیار واحدهای صنفی قرار گیرد.

وی یادآور شد: انتقاد دیگر این واحدها به این موضوع است که اگر قرار باشد واحدهای فرده‌ای ساماندهی شوند این طرح باید در استان‌های دیگر هم اجرا شود و فقط مختص به استان کرمانشاه نباشد.

به گفته رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه، مجموع این عوامل ساماندهی واحدهای فرده‌ای کرمانشاه را دشوار کرده است و وقتی برای اخطار دادن به آنها مراجعه می‌شود چراغ‌های پاساژ را خاموش کرده و مغازه‌ها را می‌بندند.

بیات از فعالیت حدود ۳۰۰ واحد صنفی فرده‌ای در کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: عمده این واحدها در پاساژ پرویز، پاساژ ولیعصر و کاشی‌کاری مستقر هستند/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.