پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

صدور بیش از ۱۶ هزار مجوز فعالیت توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی کرمانشاه
27 دی 1397 - 9:06
شناسه : 16172
4
طلوع‌‌کرمانشاه :

مراد شیخ‌ویسی، اظهار داشت: از ایتدای سال‌جاری تاکنون، بیش از ۱۶ هزار مجوز فعالیت در حوزه دامپروری، گلخانه، شیلات و… توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه صادر شده است.رئیس سازمان نظام مهندسی منابع طبیعی کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط خاص و مناسب استان کرمانشاه برای فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری، سازمان نظام مهندسی کشاورزی یکی از سازمان‌های پیشرو در صدور انواع مجوزهای فعالیت کشاورزی و دامپروری بوده، و بخش عمده‌ی از این مجوز های صادر شده در سال‌جاری مربوط به فعالیت واحدهای کوچک دامپروری در مناطق زلزله‌زده است.وی با اشاره به اینکه بازه زمانی صدور پروانه در کشور ۶۰ تا ۸۰ روز است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این زمان در استان کرمانشاه به ۴۰ تا ۵۰ روز کاهش یافته، اما از آنجا که رضایتمندی کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و تسریع در روند صدور پروانه اولویت‌ دارد سعی می‌کنیم این زمان کوتاه‌تر شود.

پ
پ

شیخ‌ویسی یکی از اولویت‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی را اصلاح این فرآیند دانست و افزود: به همین منظور، در نظر داریم با راه‌اندازی مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی که در حال تشکیل و استقرار در مراکز دهستان است تمامی امور مربوط به صدور پروانه در همان مراکز دهستان انجام و متقاضیان دیگر مجبور نباشند برای انجام این امور به مرکز استان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی مراجعه کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: بیشترین زمان صدور پروانه، مربوط به پاسخگویی استعلامات چندگانه از دستگاه‌های دولتی می‌شود که مقرر شده این مراکز خصوصی، اخذ استعلامات مربوطه را انجام دهند تا از سرگردانی متقاضیان در اداره‌ها سطح شهر جلوگیری شود.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده، برخی استعلام‌ها در زمان تمدید پروانه غیرضروری بوده و صرفا با تایید کارشناس ناظر شهرستان انجام می‌شود.

گفتنی است، یکی از عوامل افزایش زمان صدور پروانه‌ها، عدم دسترسی نظام مهندسی به شبکه دولت است که به اجبار تمام مکاتبات از جمله انجام استعلام‌های لازم باید به‌صورت پستی یا توسط پیک صورت گیرد./فارس

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.