پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

برخورد با تبلیغات زودهنگام نامزدها
06 بهمن 1397 - 11:04
شناسه : 16870
3
رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه خبرداد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه از کاندیداها خواست از ورود زودهنگام به تبلیغات و ملتهب کردن فضای انتخابات خودداری کنند/ بدون اغماض با افراد متخلف برخورد خواهد شد./ بر اساس قانون کاندیداها از هشت روز قبل از انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از رای‌گیری فرصت تبلیغات دارند./از نامزدهای انتخابات درخواست داریم فقط در همین موعد قانونی تبلیغات کنند و از ورود زودهنگام و غیرقانونی به فضای تبلیغات خودداری کنند./ تبلیغات غیرقانونی و خارج از موعد مقرر نباید در فضای مجازی، بصری، رسانه‌ها و … صورت گیرد./هیچ اغماضی در برخورد با افراد متخلف نخواهیم داشت./هیچ کاندیدایی از رصد هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان مصون نیست.

پ
پ
 مجتبی صفایی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، افزود: بر اساس قانون اتاق بازرگانی و آیین‌نامه‌های مربوطه همه مباحث درباره شیوه برگزاری انتخابات، شرایط افراد انتخاب شونده، افراد انتخاب کننده، نوع رسیدگی به صلاحیت کاندیداها و … مشخص و در تمام مراحل انتخابات بر اساس همین قوانین و آیین‌نامه‌ها عمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون کاندیداها از هشت روز قبل از انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از رای‌گیری فرصت تبلیغات دارند، خاطرنشان کرد: از نامزدهای انتخابات درخواست داریم فقط در همین موعد قانونی تبلیغات کنند و از ورود زودهنگام و غیرقانونی به فضای تبلیغات خودداری کنند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه یادآور شد: این تبلیغات غیرقانونی و خارج از موعد مقرر نباید در فضای مجازی، بصری، رسانه‌ها و … صورت گیرد.

صفایی معتقد است، این کار زمینه سوءاستفاده عده‌ای فرصت طلب را فراهم خواهد کرد و به سلامت انتخابات اتاق بازرگانی استان ضربه می‌زند و از همین رو هیات نظارت اجازه هیچگونه تخلفی در این زمینه را نخواهد داد.

وی همه نامزدها را در برابر قانون برابر دانست و تاکید کرد: هیچ اغماضی در برخورد با افراد متخلف نخواهیم داشت و بر اساس قانون اگر نامزدی تخلف کند، هیات نظارت در صورت اجماع نظر همه اعضاء می‌تواند آرا فرد متخلف را باطل کند.

صفایی اضافه کرد: هیچ کاندیدایی از رصد هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان مصون نیست.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه از تلاش این هیات برای برپایی انتخابات قانونی در استان هم یاد کرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم با تخلف، جو انتخابات متشنج شود.

صفایی اظهار کرد: قول می‌دهیم بر اساس وظیفه قانونی خود از آرا همه شرکت کنندگان محاظفت کنیم و در برپایی انتخاباتی به دور از حاشیه کوشا باشیم.

وی بر لزوم برگزاری انتخابات سالم در استان تاکید کرد و ادامه داد: هدف از برپایی یک انتخابات قانونی و سالم این است که توسعه اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار استان را رقم بزنیم./ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.