جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21535 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ورود تعزیرات کرمانشاه به موضوع گرانی مرغ دادگاه‌های صلح موجب افزایش رسیدگی نظامند به دعاوی می‌شوند هفت‌سالگی؛ زیربنایی برای شخصیت کودکان برخورد جدی با استخدام غیرمجاز اتباع در کشاورزی کرمانشاه یک فوتی و چهار مصدوم در حادثه رانندگی محور کرمانشاه به قزانچی انهدام باند توزیع مواد مخدر در هرسین بیکاری و قاچاق در قصرشیرین بیداد می‌کند ممنوعیت ورود دام‌ عشایر به مراتع مناطق قشلاقی کرمانشاه تا ۱۵ آذر کرمانشاه هفته آینده ۷ تا ۱۰ درجه سرد می‌شود توضیحات دادستان کرمانشاه در خصوص قتل یک زن دستگیری مجرمان متواری در اولویت قرار می‌گیرد تعیین تکلیف استانداری برای شهرداری کرمانشاه، راهداری و پلیس راه کاهش محسوس دمای هوای کرمانشاه در هفته آینده ببخشید؛ شما؟ دلیل افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه چیست؟ این ۵ مورد می توانند دلیل خستگی شما باشند دستگیری سرشاخه سایت کلاهبرداران رمزارزهای دیجیتالی در کرمانشاه کاپوتاژ خودرو از مرز «شوشمی» بزودی برقرار می‌شود مهرِ گرم کرمانشاه ۲۵اجرای تئاتر خیابانی در بوستان های کرمانشاه

سلبریتی‌ها چند واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ساختند؟
19 بهمن 1398 - 19:06
شناسه : 171255
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

به گفته معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تعداد کل واحدهای ساخته شده توسط سلبریتی‌ها و خیرین در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ۴۲۰ واحد است/مهرداد سالاری در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که عصر امروز (۱۹ بهمن) برگزار شد، به تشریح آخرین روند بازسازی مناطق زلزله زده استان پرداخت و گفت: در زلزله‌ سال ۱۳۹۶ استان، ۱۰۹ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی تخریب و یا دچار آسیب شد/معاون استانداری کرمانشاه افزود: هرچند میزان این تخریب ها بسیار بالا بود، اما با مشارکت مردم توانستیم بازسازی های باکیفیتی را داشته باشیم.

پ
پ

وی تاکید کرد: تاکنون ۴۱ هزار و ۲۷۵ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده استان ساخته و ۶۷ هزار و ۵۰۰ واحد هم تعمیر شده است.

وی با بیان اینکه در زمان بازسازی ها عده ای از سلبریتی ها و خیرین پای کار آمدند و در امر بازسازی مشارکت کردند، گفت: تعداد کل واحدهای بازسازی شده توسط سلبریتی ها و خیرین در مناطق زلزله زده استان ۴۲۰ واحد از ۱۰۹ هزار واحد است.

این مسئول گفت: هرچند طی دوسال گذشته زمان زیادی از وقت مسئولین کرمانشاه صرف بازسازی مناطق زلزله زده شد، اما قطار توسعه استان متوقف نشد و پیشرفت های چشمگیری در اکثر حوزه ها داشتیم.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در این نشست به افزایش چشمگیر سرانه فضای ورزشی در کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: طی یک سال گذشته رشد ۲۳ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته استان را داشته ایم که بی سابقه است.

وی به وجود ۳۲۰۰ ورزشکار مدال آور و قهرمان در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برای افزایش قهرمانان ورزشی استان توسعه زیرساخت‌ها ورزشی را در همه مناطق استان در حال اجرا داریم/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.