جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21535 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ورود تعزیرات کرمانشاه به موضوع گرانی مرغ دادگاه‌های صلح موجب افزایش رسیدگی نظامند به دعاوی می‌شوند هفت‌سالگی؛ زیربنایی برای شخصیت کودکان برخورد جدی با استخدام غیرمجاز اتباع در کشاورزی کرمانشاه یک فوتی و چهار مصدوم در حادثه رانندگی محور کرمانشاه به قزانچی انهدام باند توزیع مواد مخدر در هرسین بیکاری و قاچاق در قصرشیرین بیداد می‌کند ممنوعیت ورود دام‌ عشایر به مراتع مناطق قشلاقی کرمانشاه تا ۱۵ آذر کرمانشاه هفته آینده ۷ تا ۱۰ درجه سرد می‌شود توضیحات دادستان کرمانشاه در خصوص قتل یک زن دستگیری مجرمان متواری در اولویت قرار می‌گیرد تعیین تکلیف استانداری برای شهرداری کرمانشاه، راهداری و پلیس راه کاهش محسوس دمای هوای کرمانشاه در هفته آینده ببخشید؛ شما؟ دلیل افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه چیست؟ این ۵ مورد می توانند دلیل خستگی شما باشند دستگیری سرشاخه سایت کلاهبرداران رمزارزهای دیجیتالی در کرمانشاه کاپوتاژ خودرو از مرز «شوشمی» بزودی برقرار می‌شود مهرِ گرم کرمانشاه ۲۵اجرای تئاتر خیابانی در بوستان های کرمانشاه

راه‌های روستایی شهرستان هرسین بازگشایی شد
22 بهمن 1398 - 11:32
شناسه : 172375
8
فرماندار هرسین گفت: برخی از راه‌های روستایی این شهرستان که به علت بارش برف مسدود شده بود، باتلاش عوامل راهداری بازگشایی شد و تردد در آنها جریان دارد. طلوع‌‌کرمانشاه :

امیر شاه آبادی گفت: عملیات برفروبی و نمک پاشی جاده ها بدلیل کولاک شدید و کاهش شدید دما که موجب یخ زدگی جاده ها شده بود، همچنان ادامه دارد/فرماندار هرسین با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی راه‌های ارتباطی شهرستان باز و تردد بصورت روان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: راه روستایی محورهای حسن بقعه و گردنه حسن بقعه به سراب بادیه، بابا زید وپریوه – قیسوند به سرانجیرک، بابا زید به سعدوند، بابا زید به کماسی که از دیروز بامداد سه بار پس از بازگشایی راهداران دوباره بدلیل برف و کولاک بسته می‌شد، باز شده و تردد در آنها جریان دارد.

پ
پ

او افزود: راهداران هرسین باتلاش فراوان و بصورت مدام و برای ایمنی تردد کاربران جاده ای و آسایش خانواده و دوستداران آنها همچنان در حال نمک پاشی و یخ زدایی هستند.
فرماندار هرسین گفت: طی ٣۰ ساعت اخیر که نزدیک ٢۴ ساعت مداوم با برف و کولاک همراه بود حدود ۶۰۰ تن شن و نمک مصرف شده است.
شاه آبادی اضافه کرد: مسیر ٣۰ کیلومتری هرسین تا گردنه «گشور» بیش از ٢۰ بارنمک پاشی شده تا تردد روان برای کاربران جاده ای ایجاد شود/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.