شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

پرداخت غرامت دستمزد بیکاری بیمه شدگان تامین اجتماعی مبتلا به کرونا
21 اسفند 1398 - 9:02
شناسه : 184889
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت غرامت دستمزد بیماران بیمه شده این اداره کل که به علت ابتلا به کرونا قادر به انجام کار نیستند، خبر داد./حمید قاسمی اظهار داشت: این موضوع باید به تشخیص پزشک معالج برسد و پس از تائید تا زمانی که فرد بیمه شده در دوران استراحت قرار دارد از غرامت و دستمزد بهره مند خواهد شد./وی ادامه داد: پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری تا زمانی که بیمه شده قادر به انجام کار نباشد تداوم خواهد یافت./قاسمی تصریح کرد: براساس ضوابط جاری سازمان تامین اجتماعی، استراحت های پزشکی بیمه شده در مراجع معتمد پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور مساعدت با افراد بیمار بیمه شده و صیانت از سلامت آنها معرفی این افراد به مراجع پزشکی معتمد انجام نخواهد شد./مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه یادآوری کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته شعب تامین اجتماعی سراسر استان متشکل از ۱۸ شعبه، هفت کارگزاری و ۲ شعبه موقت بدون تشریفات مقرر نسبت به پذیرش استراحت پزشکی بیمه شدگان و صدور سند پرداخت اقدام می کنند./وی همچنین از تمدید دفترچه بیمه افراد تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: آنهایی که اعتبار دفترچه اشان بهمن و یا اسفند امسال به اتمام رسیده تا پایان فروردین ۹۹ نیازی به تمدید آن ندارند.

پ
پ

قاسمی یادآوری کرد: هم اکنون ۷۶۸ هزار و ۵۶۲ نفر در استان زیرپوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که حدود ۳۹ درصد جمعیت ۲ میلیون نفری کرمانشاه را شامل می‌شوند.

وی اظهارداشت: از مجموع افراد زیرپوشش اداره کل تامین اجتماعی استان ۲۴۸ هزار و ۵۵۳ نفر بیمه شدگان اصلی هستند و بقیه افراد تبعی تحت پوشش به حساب می آیند.

قاسمی همچنین در پایان تعداد مستمری بگیران اصلی و تبعی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه را ۱۲۱ هزار و ۷۰۷ نفر ذکر کرد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.