یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

محدودیت های تردد در شهرهای مبداء و کانون کرونا انجام می شود/اجازه خروج شهروندان را از شهرهای مبداء نخواهیم داد
22 اسفند 1398 - 11:38
شناسه : 185535
4
موافقت رئيس ستاد ملي مديريت كرونا با پيشنهاد استاندار كرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع کرمانشاه-/مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد می کنیم در دستورالعملی محدودیت مسافران را از شهر مبداء و به ویژه کانون های کرونا اعمال و اجازه خروج و حرکت به سمت دیگر استانها داده نشود./وزیر بهداشت افزود: مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در هر جایی که فعالیت داشته منشاء اثربخشی، تحول، خیر و برکت بوده و پیشنهاد ایشان روز شنبه در ستاد ملی مصوب و ابلاغ خواهد شد و اجازه خروج شهروندان را از شهرهای مبداء نخواهیم داد.

پ
پ

جلسه ویدئو کنفرانس وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور امروز پنج شنبه ( ٢٢ اسفندماه) به منظور بررسی اقدامات انجام شده در راستای مقابله و مبارزه با شیوع کرونا ویروس در استانها برگزار شد.

دکتر نمکی وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در این جلسه از اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه تشکر و با پیشنهاد مهندس بازوند استاندار کرمانشاه مبنی بر اعمال محدودیت های ترافیکی در شهرهای مبداء و کانون های کرونا موافقت کرد.

وزیر بهداشت افزود: مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در هر جایی که فعالیت داشته منشاء اثربخشی، تحول، خیر و برکت بوده و پیشنهاد ایشان روز شنبه در ستاد ملی مصوب و ابلاغ خواهد شد و اجازه خروج شهروندان را از شهرهای مبداء نخواهیم داد.

رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا به پیش بینی های انجام شده برای تأمین دارو خبر داد و تأکید کرد: دارو های مورد نیاز را پیش بینی کرده ایم و کمبود دارو نداریم و نخواهیم داشت.

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد می کنیم در دستورالعملی محدودیت مسافران را از شهر مبداء و به ویژه کانون های کرونا اعمال و اجازه خروج و حرکت به سمت دیگر استانها داده نشود.

بازوند در ادامه از زحمات، ایثار و تلاش جامعه پزشکی و پرستاری کشور تشکر کرد و اظهار داشت: دلسوزان و تلاشگران عرصه خدمت رسانی در استان کرمانشاه نیز بسیار فعال و موثر کار کرده اند و زحمات این عزیزتن شایسته تقدیر است.

وی افزود: راه اندازی استودیو سلامت برای گسترش آموزش و اطلاع رسانی شفاف و آنلاین سبب مشارکت بیشتر مردم شد و به عنوان یک تجربه موفق به دیگر استانها نیز پیشنهاد می شود.

استاندار کرمانشاه از همراهی و همدلی همه دستگاه های اجرایی برای پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه نقشه راه پیشگیری و مقابله با کرونا و وظایف دستگاه های اجرایی در استان مشخص و تدوین شده و امیدواریم با مشارکت مردم این اقدامات سبب کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری شود.

مقام ارشد استان از تلاش و همکاری موثر نهادهای نظامی و انتظامی، سازمان های مردم نهاد، نیروهای جهادی، اصناف و بازاریان نیز تشکر و گفت: هم اکنون ١٠ واحد صنعتی در کرمانشاه با تغییر خط تولید در حال تولید و تأمین اقلام بهداشتی، ضدعفونی دست و سطوح در استان هستد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.