چهارشنبه, ۲۶ دی , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 January , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21925 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

چرا برخی نانوایی‌های کرمانشاه دیر پُخت می‌کنند؟ احتمالا در ۲۰ روز اول بهمن سردترین روزهای زمستان کرمانشاه را تجربه کنیم سرپرست جدید هیات تنیس استان با مدیر کل ورزش و جوانان دیدار کرد خشخاش فروشی در ملاءعام! پخش ۱۲۰ هزار لیتر محلول ضد یخ در معابر کرمانشاه لزوم انعکاس درست اقدامات شهرداری/اقدامات خوب و تاثیرگذار سازمان فاوا شهرداری همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز هستند انجام ریل گذاری در فاز نخست پروژه قطار شهری کرمانشاه از امروز آغاز شد ۳۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه برفروبی شد/ مه‌گرفتگی در برخی محوره مه‌گرفتگی در ۵ ایستگاه کرمانشاه/ دید افقی در سنقر به ۲۰۰۰ متر رسید پیشگیری مشارکتی از وقوع جرایم هزینه نیست ، بلکه سرمایه اجتماعی است کلاف پیچیده احداث میادین میوه و تره‌بار در کرمانشاه پروازهای کرمانشاه در مسیر تهران افزایش یافت چرخ خودروها در اورامانات تنها با زنجیر می‌چرخد کرمانشاه شهر پیشرو در هوشمندسازی خدمات مدیریت شهری است شب‌های کرمانشاه ۴ تا ۶ درجه سرد می‌شود سرپرست فرمانداری گیلانغرب منصوب شد داغ بیکاری بر پیشانی کرمانشاه/ آمارسازی در سامانه رصد هم به داد بیکاری نرسید! این نوع رژیم غذایی چربی خون را بالا می‌برد مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود

شرط‌ جدید تأمین اجتماعی برای جاماندگان دریافت “بسته حمایتی”/ ثبت ۳میلیون معترض
18 بهمن 1397 - 10:37
شناسه : 20179
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از بررسی اعتراضات جاماندگان بسته‌های حمایتی پس از ۲۲ بهمن خبر داد و با بیان اینکه تا ۲۹ بهمن‌ پاسخ اعتراضات داده می‌شود، شروط جدید برای این افراد را اعلام کرد./رحیم اردلان درباره پیامک‌های ارسال‌شده از سوی افراد جامانده از دریافت بسته‌های حمایتی اظهار کرد: پس از فرایند توزیع، بسته‌های حمایتی از سوی سازمان تأمین اجتماعی، تعدادی از خانواده‌ها نسبت به عدم دریافت بسته‌های حمایتی اعتراض داشته و به همین منظور سامانه‌هایی برای ثبت اعتراضات و پیگیری آنها راه‌اندازی شد./وی تصریح کرد: بر همین اساس از حدود ۱۰ روز پیش سامانه‌هایی برای استعلام و همچنین ثبت اعتراضات فعال شدند؛ به همین منظور دو کد دستوری #۹*۱۴۲* ــ #۹*۱۴۲۰* برای استعلام از دو طریق تلفن همراه اول، رایتل و ایرانسل و دو سامانه #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* از دو طریق تلفن همراه اول، رایتل و ایرانسل برای ثبت اعتراضات اعلام شد که تاکنون ۳ میلیون و ۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه‌های اشاره‌شده اعتراضات خود را ثبت کرده‌اند./معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی خاطر‌نشان کرد: اعتراضات ثبت‌شده بعد از ۲۲ بهمن ماه و پس از یک هفته کاری (۲۹ بهمن)، از طریق شماره‌ای که کد ملی افراد و خانواده‌ها ارسال شده است، پاسخ داده خواهد شد.

پ
پ

اردلان ادامه داد: البته بر اساس رصدی که از پیامک‌های ارسال‌شده، صورت گرفته است، بخش قابل توجهی از پیامک‌های ارسال‌شده به سامانه‌های فوق ارتباطی به سازمان تأمین اجتماعی ندارد چرا که بسیاری از افرادی که پیامک ارسال کرده‌اند یا بیمه‌شده سایر صندوق‌های بیمه‌ای هستند یا اینکه قبلاً بیمه‌شده تأمین اجتماعی بودند اما در زمان دریافت بسته‌های حمایتی، بیمه‌شده این سازمان نبوده‌اند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، تکلیف افرادی که بیمه‌شده تأمین اجتماعی بودند و بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند، در صورت داشتن شرایط و بعد از تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت خواهند کرد و در صورتی که اعتبار تا پایان سال تأمین نشود، توزیع بسته حمایتی به این افراد به مرحله بعدی موکول می‌شود.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: لیست افرادی که بیمه‌شده سازمان تأمین اجتماعی نبوده و نسبت به فرایند توزیع بسته حمایتی معترض بودند، برای بررسی و تصمیم‌گیری به وزارت رفاه ارجاع داده خواهند شد.

اردلان درباره مراحل بعدی توزیع بسته‌های حمایتی نیز متذکر شد: تا این لحظه هیچ بخشنامه‌ای از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ نشده است و تصمیم‌گیری در این بخش به‌عهده این سازمان است./تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.