شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

سقوط ۶۰ درصدی درآمد برندهای لوکس به خاطر کرونا
22 اردیبهشت 1399 - 10:50
شناسه : 210726
3
میزان درآمدهای برندهای لوکس در سه ماهه دوم سال با کاهشی محسوس مواجه خواهد شد طلوع‌‌کرمانشاه :

انتظار می رود با توجه به کاهش بیشتر شاغلین در سطح جهان بر اثر کرونا، تقاضا در سطح جهان برای اقلام غیرضروری تری نظیر کالاهای لوکس با کاهش چشمگیر مواجه شود و همین مساله، سال سختی را برای برندهای لوکس رقم بزند. برخی برندهای لوکس قبل از بحران کرونا هزینه های زیادی برای توسعه فعالیت های خود کرده بودند و بحران فعلی مشکلات مالی آن ها را تشدید خواهد کرد برا مثال لویی ویتون- با ارزش ترین برند لوکس جهان حدود ۱۵ میلیارد دلار برای خرید برند تیفانی و توسعه فعالیت هایش در آمریکا هزینه کرده بود./موسسه مشاورین مک کینزی نیز هشدار داده است برندهای لوکس حتی در سناریو خوش بینانه با کاهش ۴۰ درصدی درآمدهای امسال خود مواجه خواهند شد و عبور از فروش ۳۰۰ میلیارد دلار که پیشتر پیش بینی می شد امسال محقق نخواهد شد./با وجود بازگشایی های نسبی در چین و هنگ کنگ، دیگر پایگاه های اصلی برندهای لوکس نظیر پاریس، لندن و نیویورک کماکان در قرنطینه هستند این مساله باعث خواهد شد سهم چین از بازار کالاهای لوکس در جهان از ۳۵ درصد در سال گذشته به ۵۰ درصد در سال جاری افزایش یابد./موسسه مک کینزی با بیان اینکه میل مصرف کالاهای لوکس در شرق آسیا بیش از هر نقطه دیگری در جهان رو به افزایش است افزوده که تا سال ۲۰۲۵ حدود ۷۰ درصد بازار مصرفی کالاهای لوکس در شرق آسیا خواهد بود.

پ
پ
تداوم بسته باقی نگه داشته شدن فروشگاه های لوکس در سراسر جهان به ویژه بازارهای بزرگ نظیر چین، هنگ کنگ و فرانسه در حالی وارد پنجمین ماه خود می شود که این روند احتمالا تا پایان سه ماهه دوم امسال نیز ادامه خواهد داشت. پیش بینی می شود درآمد برندهای لوکس در سه ماهه دوم سال بین ۵۰ تا ۶۰ درصد نسبت به سال قبل کمتر شود/ایسنا

 

 
 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.