شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

۸ هزار جوان کرمانشاهی وام ازدواج گرفتند
28 مرداد 1399 - 10:58
شناسه : 250990
4
به گفته معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

محمد حسین زاده در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه، با اشاره به پرداخت وام ازدواج به ۸۲۸۶ جوان کرمانشاهی در پنج ماهه ابتدایی امسال، اظهارکرد: طی این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۰ جوان در استان کرمانشاه برای اخذ وام ازدواج نام نویسی کرده بودند که از این تعداد بیش از هشت هزار نفر معادل ۵۲٫۳ درصد از کل متقاضیان موفق به اخذ وام شدند./وی کل رقم وام پرداختی به این تعداد جوان را ۴۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در این مدت استان کرمانشاه از نظر اعطای وام ازدواج به جوانان در رتبه دهم کشور قرار گرفته است./معاون امورجوانان استان کرمانشاه با اشاره به طولانی شدن مدت زمان معطلی جوانان استان برای دریافت وام ازدواج از ابتدای امسال، اظهارکرد: هرجوان کرمانشاهی برای دریافت وام ازدواج خود بطور میانگین حدود دو ماه در صف انتظار خواهد بود، درحالیکه این مدت سال گذشته بسیار کمتر بود./وی در خصوص علت افزایش معطلی جوانان برای دریافت وام ازدواج هم گفت: اعطای تسهیلات کرونایی به اقشار مختلف مردم باعث شده تا بانک ها با کمبود اعتبار و گاهی ترافیک کاری مواجه شوند، برای همین امسال مدت زمان اعطای وام ازدواج به جوانان افزایش یافته است.

پ
پ

حسین زاده در بخش دیگری از سخنانش به مهمترین برنامه های امسال حوزه جوانان استان اشاره کرد و گفت: تا اواخر سال گذشته حدود ۸۸ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در استان راه اندازی شد که در نظر داریم برای امسال مجوز راه اندازی ۲۰ سمن دیگر را نیز صادر کنیم.

به گفته این مسئول، سمن های حوزه جوانان استان کرمانشاه سال گذشته حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان حمایت مالی دریافت کردند.

وی در ادامه از رشد ۵۸ درصدی برگزاری کارگاه های آموزشی قبل از ازدواج در استان طی سال گذشته خبرداد و گفت: در این سال حدود ۳۸۰ کارگاه آموزشی برگزار کردیم و در نظر داریم برای امسال هم باتوجه به شیوع بیماری کرونا حدود ۱۵۰ کارگاه برگزار کنیم.

معاون امور جوانان استان کرمانشاه به فعالیت چهار مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده تحت نظر این معاونت در استان اشاره ای کرد و گفت: طبق برنامه امسال هم چهار مرکز دیگر را راه اندازی خواهیم کرد./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.