شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

پلمب بیش از ۴۰۰ واحد صنفی در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی
13 آبان 1399 - 12:07
شناسه : 261436
4
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از پلمب بیش از 400 واحد صنفی به دلیل تخلفات کرونایی از هفته گذشته تاکنون خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

رامین پهلوانی با اشاره به دستورالعمل ستاد کرونای استان مبنی بر محدودیت فعالیت برخی از رسته‌های صنفی و تشدید نظارت بر بازار به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: از هفته گذشته تاکنون بیشتر از ۴۴۰ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمانشاه پلمب شده است./وی ادامه داد: ۲۷۵ مورد از این واحدها در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه‌ها مانند فرمانداری، اجرائیات شهرداری و مرکز بهداشت و ۱۷۲ واحد صنفی نیز توسط بازرسین اتحادیه‌ها پلمب شدند./به گفته رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه، تعدادی از این واحدها فک پلمب غیرقانونی انجام داده‌اند./پهلوانی عمده واحدهای صنفی که در این مدت پلمب شدند را قلیان‌سراها و جگرکی‌ها دانست و تاکید کرد: نظارت اصلی ما بر رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، جگرکی‌ها، مراکز عرضه غذا که صرفا مجوز بیرون‌بر دارند و … بوده است./وی اضافه کرد: بیشترین همکاری را نیز صنف زرگران و نمایشگاه‌های اتومبیل برای تعطیلی داشتند

پ
پ

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه بازرسی‌های مشترک در چهار شیفت شامل دو شیفت صبح و دو شیفت عصر انجام می‌شود، یادآور شد: کار سنگینی بر دوش گشت‌های مشترک نظارت بر بازار است.

پهلوانی از وجود نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی در کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: نظارت بر شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام این واحدها توان و قدرت زیادی می‌خواهد که گاهی از ظرفیت نیروهای ما که تا یک بامداد پای کار هستند، خارج است.

وی با بیان اینکه نظارت بر اصناف و بستن واحدهای صنفی به تنهایی برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا کافی نیست، خاطرنشان کرد: مهمترین نکته همکاری و رعایت خود مردم است./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.