شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21569 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است

کم اقبالی بنگاه‌های اقتصادی کرمانشاه به وام‌های کرونایی/ تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده است
27 آذر 1399 - 9:07
شناسه : 263069
2
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

 حسن عزیزی در خصوص آسیب‌های کرونا به اقتصاد و حوزه اشتغال استان، اظهار داشت: موضوع کرونا جهانی است و نه تنها به اقتصاد جهان بلکه به تبع آن به اقتصاد استان صدمه زده به خصوص در مشاغل غیررسمی که هیچگونه حمایتی از نظر بیمه تامین اجتماعی نمی‌شوند./وی ادامه داد: براساس ابلاغ ستاد ملی کرونا بیمه بیکاری برای ۱۴ رسته آسیب‌دیده تعریف شده که در فروردین ‌ماه در اوج شیوع ویروس کرونا ۱۴ هزار نفر از استان ثبت‌نام کردند که پس از پایش ۸ هزار نفر واجد‌الشرایط شناسایی شدند یعنی با دارا بودن کد تامین اجتماعی کارگاه، کارفرما سهم بیمه بیکاری را پرداخت کرده بود./مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر(آذرماه) ۱۰ هزار نفر در استان مشمول بیکاری هستند و مقرری دریافت می‌کنند./وی با اشاره به ارائه تسهییلات در راستای حمایت از واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، گفت: مجموع تسهیلات پرداختی کرونا در استان تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان بوده که بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان دیگر در شبکه بانکی برای پرداخت در گردش است که از واجدان‌شرایط می‌خواهیم در اسرع وقت برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند تا بتوانیم تسهیلات بیشتری را جذب کنیم./عزیزی از پرداخت ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به ۳۱۳ باشگاه ورزشی استان که در سامانه کارا ثبت‌نام کرده بودند، خبر داد و در ادامه اشاره‌ای به تصمیمات کشوری در راستای پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به باشگاه‌های وررشی خسارت دیده از کرونا داشت.

پ
پ

 حسن عزیزی در خصوص آسیب‌های کرونا به اقتصاد و حوزه اشتغال استان، اظهار داشت: موضوع کرونا جهانی است و نه تنها به اقتصاد جهان بلکه به تبع آن به اقتصاد استان صدمه زده به خصوص در مشاغل غیررسمی که هیچگونه حمایتی از نظر بیمه تامین اجتماعی نمی‌شوند.

وی ادامه داد: براساس ابلاغ ستاد ملی کرونا بیمه بیکاری برای ۱۴ رسته آسیب‌دیده تعریف شده که در فروردین ‌ماه در اوج شیوع ویروس کرونا ۱۴ هزار نفر از استان ثبت‌نام کردند که پس از پایش ۸ هزار نفر واجد‌الشرایط شناسایی شدند یعنی با دارا بودن کد تامین اجتماعی کارگاه، کارفرما سهم بیمه بیکاری را پرداخت کرده بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر(آذرماه) ۱۰ هزار نفر در استان مشمول بیکاری هستند و مقرری دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه تسهییلات در راستای حمایت از واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، گفت: مجموع تسهیلات پرداختی کرونا در استان تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان بوده که بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان دیگر در شبکه بانکی برای پرداخت در گردش است که از واجدان‌شرایط می‌خواهیم در اسرع وقت برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند تا بتوانیم تسهیلات بیشتری را جذب کنیم.

عزیزی از پرداخت ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به ۳۱۳ باشگاه ورزشی استان که در سامانه کارا ثبت‌نام کرده بودند، خبر داد و در ادامه اشاره‌ای به تصمیمات کشوری در راستای پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به باشگاه‌های وررشی خسارت دیده از کرونا داشت./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.