شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21569 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است

کرونا کمر خدماتی‌های کرمانشاه را شکست!
01 دی 1399 - 12:26
شناسه : 263213
2
رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه با اشاره به تاثیر شدید شیوع بیماری کرونا بر واحدهای صنفی زیرمجموعه این اتحادیه، گفت: به رونق برخی از این واحدها حتی برای چند سال آینده هم امیدوار نیستیم. طلوع‌‌کرمانشاه :

محمدهادی ارباب با اشاره به اینکه چند رسته صنفی خدماتی به دلیل شرایط بیماری کرونا به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند و هیچ توجه و حمایتی هم نسبت به آنها صورت نگرفته، افزود: شهربازی‌های سطح شهر که عمدتا سرپوشیده بودند از مهمترین این گروه ها هستند که برخی از آنها در پاساژها و برخی به صورت واحد مجزا در شهر فعالیت داشتند و از همان ابتدای شیوع بیماری بدون آنکه از جایی به آنها اعلام شود، فعالیت خود را طی چند ماه اخیر متوقف کردند./وی با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت این دسته از واحدهای خدماتی، عنوان کرد: حتی وسایل بازی که این واحدها با قیمت‌های زیادی ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی خریداری کردند، چندین برابر زیر قیمت هم فروش نمی‌رود، چون دیگر در هیچ کجا کاربرد ندارد./رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: بسیاری از این واحدها مجبور شدند محل دیگری برای انبار کردن وسایل خود اجاره کنند و برخی هم هنوز مجبورند اجاره واحد صنفی که در گذشته در آن فعالیت داشتند را بپردازند./ارباب برگشت به فعالیت این گروه را بعید دانست و یادآور شد: برخی از آنها برای ابطال پروانه صنفی خود درخواست داده اند، چون بعید است دیگر بتوانند روی پای خود بایستند./رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه استخرهای ورزشی و مراکز ماساژ را نیز رسته دیگری دانست که به دلیل شرایط کرونا چندین ماه است فعالیتی ندارند و گفت: حتی تا چند سال آینده هم به برگشت به فعالیت و رونق این واحدها امید نداریم، زیرا آسیب و خسارتی که به آنها وارد شده به این راحتی جبران نمی‌شود./وی با بیان اینکه شرایط بیماری کرونا شرکت‌های خدماتی را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داده، افزود: بسیاری از افراد دیگر به دلیل شرایط بیماری کرونا از این شرکت‌ها برای نظافت و خدمات نیرو نمی‌گیرند و فقط برخی خدمات پرستاری آن هم چون گاهی ضروی و اجبار می‌شود، مقداری رونق دارد./به گفته رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه بین ۴۰ تا ۵۰ واحد صنفی خدمات منزل و پرستاری در کرمانشاه داشتیم که تعداد کارگران هر کدام از آنها بین ۲۰ تا ۵۰ نفر بود و اکنون اکثر آنها بیکار شده اند.

پ
پ

محمدهادی ارباب با اشاره به اینکه چند رسته صنفی خدماتی به دلیل شرایط بیماری کرونا به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند و هیچ توجه و حمایتی هم نسبت به آنها صورت نگرفته، افزود: شهربازی‌های سطح شهر که عمدتا سرپوشیده بودند از مهمترین این گروه ها هستند که برخی از آنها در پاساژها و برخی به صورت واحد مجزا در شهر فعالیت داشتند و از همان ابتدای شیوع بیماری بدون آنکه از جایی به آنها اعلام شود، فعالیت خود را طی چند ماه اخیر متوقف کردند.

وی با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت این دسته از واحدهای خدماتی، عنوان کرد: حتی وسایل بازی که این واحدها با قیمت‌های زیادی ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی خریداری کردند، چندین برابر زیر قیمت هم فروش نمی‌رود، چون دیگر در هیچ کجا کاربرد ندارد.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: بسیاری از این واحدها مجبور شدند محل دیگری برای انبار کردن وسایل خود اجاره کنند و برخی هم هنوز مجبورند اجاره واحد صنفی که در گذشته در آن فعالیت داشتند را بپردازند.

ارباب برگشت به فعالیت این گروه را بعید دانست و یادآور شد: برخی از آنها برای ابطال پروانه صنفی خود درخواست داده اند، چون بعید است دیگر بتوانند روی پای خود بایستند.

وی تعداد این شهربازی‌ها در کرمانشاه را حدود ۲۴ واحد اعلام و تاکید کرد: در هریک از این واحدها حداقل سه نفر کار می‌کردند که اکنون بیکار شده اند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه استخرهای ورزشی و مراکز ماساژ را نیز رسته دیگری دانست که به دلیل شرایط کرونا چندین ماه است فعالیتی ندارند و گفت: حتی تا چند سال آینده هم به برگشت به فعالیت و رونق این واحدها امید نداریم، زیرا آسیب و خسارتی که به آنها وارد شده به این راحتی جبران نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط بیماری کرونا شرکت‌های خدماتی را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داده، افزود: بسیاری از افراد دیگر به دلیل شرایط بیماری کرونا از این شرکت‌ها برای نظافت و خدمات نیرو نمی‌گیرند و فقط برخی خدمات پرستاری آن هم چون گاهی ضروی و اجبار می‌شود، مقداری رونق دارد.

به گفته رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه بین ۴۰ تا ۵۰ واحد صنفی خدمات منزل و پرستاری در کرمانشاه داشتیم که تعداد کارگران هر کدام از آنها بین ۲۰ تا ۵۰ نفر بود و اکنون اکثر آنها بیکار شده اند.

ارباب خاطرنشان کرد: متاسفانه از اکثر این رسته‌های صنفی هیچ حمایتی صورت نگرفته و از تسهیلات خاصی هم برخودار نشده اند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.