شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21569 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است

سرمایه‌گذاری چینی‌ها در کرمانشاه به کجا انجامید؟
04 دی 1399 - 10:07
شناسه : 263321
4
 به گفته مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، پروژه احداث کارخانه کاشی و سرامیک با سرمایه‌گذاری چینی‌ها نزدیک به 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر شرایط بیماری کرونا روند اجرای آن را تا حدودی با تاخیر مواجه کرده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

فرید خلیلی با بیان اینکه سال گذشته و بعد از چند سال وقفه دو مجوز سرمایه‌گذاری خارجی برای استان کرمانشاه نهایی شد، افزود: سرمایه‌گذار هر دو پروژه چینی‌ها بودند و اکنون هر دو طرح در دست اقدام است./وی کارخانه کاشی و سرامیک با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون یورو را اولین طرح مهم با سرمایه‌گذاری چینی‌ها دانست که اکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت دارد و گفت: اگرچه روند اجرای پروژه در روزهای اول به خوبی پیش می‌رفت، اما شیوع بیماری کرونا و سخت شدن تردد سرمایه‌گذاران بین دو کشور روند کار را کند کرد./مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری کرمانشاه با اشاره به متوقف بودن این طرح در حال حاضر، خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری‌های هفتگی و روزانه که از این طرح داریم، قرار شده به زودی روند کار از سر گرفته شود و سرمایه‌گذار همچنان برای اجرای این پروژه پای کار است./وی زمان اولیه در نظر گرفته شده برای احداث کارخانه کاشی و سرامیک را یک ساله عنوان کرد و یادآور شد: اگر مشکلات فعلی حل شود، به زودی شاهد بهره‌برداری از این کارخانه خواهیم بود./مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه معتقد است با بهره‌برداری از این طرح امکان اشتغال ۱۵۰۰ نفر در کرمانشاه فراهم خواهد شد و بخش قابل توجهی از تولیدات این کارخانه کاشی و سرامیک رویکرد صادراتی دارد./خلیلی دومین سرمایه‌گذاری خارجی که سال گذشته در استان استارت خورد و چینی‌ها سرمایه‌گذار آن هستند را نیز کارخانه فروآلیاژ اسلام آبادغرب اعلام کرد که اکنون حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پ
پ

فرید خلیلی با بیان اینکه سال گذشته و بعد از چند سال وقفه دو مجوز سرمایه‌گذاری خارجی برای استان کرمانشاه نهایی شد، افزود: سرمایه‌گذار هر دو پروژه چینی‌ها بودند و اکنون هر دو طرح در دست اقدام است.

وی کارخانه کاشی و سرامیک با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون یورو را اولین طرح مهم با سرمایه‌گذاری چینی‌ها دانست که اکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت دارد و گفت: اگرچه روند اجرای پروژه در روزهای اول به خوبی پیش می‎‌رفت، اما شیوع بیماری کرونا و سخت شدن تردد سرمایه‌گذاران بین دو کشور روند کار را کند کرد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری کرمانشاه با اشاره به متوقف بودن این طرح در حال حاضر، خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری‌های هفتگی و روزانه که از این طرح داریم، قرار شده به زودی روند کار از سر گرفته شود و سرمایه‌گذار همچنان برای اجرای این پروژه پای کار است.

خلیلی تاکید کرد: کارهای لازم برای تمدید مجوز سرمایه‌گذاری این کارخانه نیز انجام شده است.

وی زمان اولیه در نظر گرفته شده برای احداث کارخانه کاشی و سرامیک را یک ساله عنوان کرد و یادآور شد: اگر مشکلات فعلی حل شود، به زودی شاهد بهره‌برداری از این کارخانه خواهیم بود.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه معتقد است با بهره‌برداری از این طرح امکان اشتغال ۱۵۰۰ نفر در کرمانشاه فراهم خواهد شد و بخش قابل توجهی از تولیدات این کارخانه کاشی و سرامیک رویکرد صادراتی دارد.

پیشرفت ۷۰ درصدی کارخانه فروآلیاژ اسلام آبادغرب

خلیلی دومین سرمایه‌گذاری خارجی که سال گذشته در استان استارت خورد و چینی‌ها سرمایه‌گذار آن هستند را نیز کارخانه فروآلیاژ اسلام آبادغرب اعلام کرد که اکنون حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون یورویی این کارخانه، تاکید کرد: با بهره‌برداری از این طرح ۲۱۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

به گفته خلیلی، این دو طرح نخستین سرمایه‌گذاری‌های خارجی هستند که بعد از سال ۱۳۹۰ با وجود همه محدودیت‌هایی که در جذب سرمایه‌گذاری خارجی داریم، به صورت عملیاتی در استان انجام شده است./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.