شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21570 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟

تسویه کلیه بدهی های مالیاتی شهرداری کرمانشاه
08 بهمن 1399 - 9:39
شناسه : 264375
22
دکتر محمد علی یار تبار در حاشیه نشست شهردار کرمانشاه با خبرنگاران عنوان شد: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مدیر کل امور مالی شهرداری کرمانشاه در نشست خبری سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با اصحاب رسانه ،به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مالی شهرداری کرمانشاه پرداخت و گفت: کلیه بدهی های مالیاتی شهرداری کرمانشاه تسویه شد./محمد علی یار تبار با اشاره به بودجه هزار و سیصد میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه در سال ۹۹ به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: تا پایان دی ماه امسال در حدود هزار و هفتصد میلیارد تومان (صد و سی درصد) از بودجه تحقق پیدا کرده است./وی افزود:تاکید شهردار کرمانشاه نسبت به توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کرمانشاه و جلوگیری از فشار مضاعف بر آنها موجب شد نسبت به وصول مطالبات شهرداری از ادارات مصمم تر شویم/مدیر کل امور مالی شهرداری کرمانشاه به وصول درآمدهای مالیاتی از اداره کل مالیات به مبلغ۹میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای نخستین بار از محل ارزش افزوده شهرداری بابت پروژه های عمرانی اشاره کرد و افزود:همچنین جهت کاهش هزینه های شهرداری، رستورانی توسط تعاونی مصرف شهرداری جهت تهیه غذای۵هزار پرسنل و کارکنان تاسیس گردید، با این اقدام مبلغ هزینه کرد شهرداری بابت این موضوع از ۱۰میلیارد در سال به حدود یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان کاهش یافت.

پ
پ

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مدیر کل امور مالی شهرداری کرمانشاه در نشست خبری سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با اصحاب رسانه ،به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مالی شهرداری کرمانشاه پرداخت و گفت: کلیه بدهی های مالیاتی شهرداری کرمانشاه تسویه شد.

محمد علی یار تبار با اشاره به بودجه هزار و سیصد میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه در سال ۹۹ به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: تا پایان دی ماه امسال در حدود هزار و هفتصد میلیارد تومان (صد و سی درصد) از بودجه تحقق پیدا کرده است.

وی در ادامه گفت:مبلغ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان از مبلغ فوق از محل طلب شهردار ی کرمانشاه از ادارات دولتی تامین گردیده است، در سنوات گذشته هیچگونه ممیزی از سطح ادارات دولتی انجام نشده بود.

وی افزود:تاکید شهردار کرمانشاه نسبت به توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کرمانشاه و جلوگیری از فشار مضاعف بر آنها موجب شد نسبت به وصول مطالبات شهرداری از ادارات مصمم تر شویم.

مدیر کل امور مالی شهرداری کرمانشاه خاطر نشان کرد:با همین پیگیری ها مبلغ هزار و ۱۴۰میلیارد تومان از طلب ادارات به ثبت رسید این مطالبات بصورت اوراق تسویه در بخش بدهی های شهرداری به دولت تهاتر می شود.

دکتر محمد علی یارتبار همچنین گفت: در اولین اقدام کلیه بدهی های مالیاتی سنوات گذشته شهرداری کرمانشاه به اداره دارایی که در حدود ۴۵میلیارد تومان بود تسویه گردید.
وی افزود: کلیه این بدهی ها متعلق به سنوات گذشته و مربوط به مناطق هشتگانه شهرداری و سازمان های آن است که با دستور شهردار پرداخت شد.

مدیر کل امور مالی شهرداری کرمانشاه در ادامه برنامه پرداخت بدهی های شهرداری به پرداخت وام فاینانس اشاره کرد و گفت: این وام که در سال ۸۴ از بانک ABC بحرین اخذ شد مبلغ ۲۰ میلیون دلار بود و چون وجه وام بصورت دلار دریافت شده، این مبلغ در حال حاضر به مبلغ ۳۴ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است که با پیگیری و رایزنی های شهردار در تهران این بدهی که به حدود نهصد میلیارد تومان افزایش یافته بود به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان یعنی همان اصل مبلغ وام دریافتی بدون محاسبه جرایم تغییر پیدا کرد.

وی همچنین افزود: وام دیگری بابت پروژه پاساژ فیروزه در سال ۸۸/۸۹ اخذ شد، اصل وام دریافتی ۲۰ میلیارد تومان است که در حال حاضر با احتساب جرایم به مبلغ ۱۱۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که در پرداخت این مبلغ نیز از اوراق تسویه استفاده می شود.

محمد علی یار تبار ادامه داد: مشکلاتی که در سنوات گذشته وجود داشته درحال حاضر و با کمک شهردار حاضر در حال مرتفع شدن است وخوشبختانه با پرداخت این بدهی ها ما می توانیم درآمدهای شهرداری را صرف پروژه های سطح شهر کنیم.

وی یادآور شد: در اقدام دیگر پاداش پایان خدمت بازنشستگان شهرداری تسویه گردید، این پاداش ها که همواره بصورت اقساط پرداخت می شد با مشارکت بانک صادرات و اخذ تسهیلات نقدا پرداخت گردید.

مدیر کل امور مالی شهرداری کرمانشاه به وصول درآمدهای مالیاتی از اداره کل مالیات به مبلغ۹میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای نخستین بار از محل ارزش افزوده شهرداری بابت پروژه های عمرانی اشاره کرد و افزود:

همچنین جهت کاهش هزینه های شهرداری، رستورانی توسط تعاونی مصرف شهرداری جهت تهیه غذای۵هزار پرسنل و کارکنان تاسیس گردید، با این اقدام مبلغ هزینه کرد شهرداری بابت این موضوع از ۱۰میلیارد در سال به حدود یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان کاهش یافت.

وی اظهار کرد: در اقدامی دیگر مصوب گردید که کلیه خرید های شهرداری از محل تعاونی مصرف شهرداری صورت بگیرد هدف از این اقدام برگشت سود خرید اقلام مصرفی به جیب کارگران شهرداری است.

دکتر محمد علی یار تبار تاکید کرد:همه ی این اقدامات با هدف پیشبرد، توسعه و تقویت توان مالی شهرداری جهت رسیدگی به امور شهری در غالب تدابیر شهردار و تلاش مدیران شهرداری با تشکیل جلسات درآمدی و رصد یکایک مناطق شهر صورت گرفته است.

وی از دریافت تسهیلات هزار و نهصد میلیارد ریالی در غالب اوراق مشارکت و تخصیص بودجه ۴۰ میلیارد تومانی به تجهیز ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: ۱۵۰میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل یک فاز از پروژه قطار شهری اختصاص یافته است.

مدیر کل امور مالی شهرداری کرمانشاه در پایان سخنان خود به تاکید شهردار نسبت به پرداخت حقوق به موقع کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: طبق دستور و تاکید شهردار حقوق مدیران شهرداری در ماه های بهمن و اسفند پس از حقوق کارگران شهرداری پرداخت می شود.

طلوع-کرماشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.