شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21570 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟

پیش بینی قیمت طلا از ۴ اسفند تا ۸ اسفند ماه
03 اسفند 1399 - 10:16
شناسه : 265391
3
حیدری درخصوص پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری گفت: قیمت جهانی طلا در هفته پیش رو می تواند تا ۱۷۵۰ دلار در هر انس کاهش یابد. طلوع‌‌کرمانشاه :

این کارشناس اقتصاد درخصوص تحلیل فاندامنتال هفتگی انس گفت: این هفته با نظرسنجی شاخص تمایلات صنایع و خدمات آلمان شروع می شود. این شاخص به دلیل اهمیت بالا در زمان بازار اروپا می تواند سبب نوسان در انس شود. کنفرانس خبری رییس بانک مرکزی امریکا نیز بازار پرنوسانی برای طلا ایجاد می کند. تجربه دو جلسه قبل نشان می دهد که احتمالا روند انس در زمان جلسه آقای رییس نزولی باشد. در کنار تمامی آمار و ارقام اقتصادی چشم بیشتر سرمایه گذاران بین المللی به بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا است. در انتهای هفته احتمال انتشار اخبار مثبت از اقتصاد ایالات متحده مد نظر سرمایه گذاران است. از اینرو فشار فروش بر انس محتمل است./حیدری درباره تحلیل تکنیکال هفتگی فارکس گفت: با نگاهی به اندیکاتور روزانه RSI در می یابیم که از میزان فروش کاسته شده است. اما این شاخص زیر عدد ۵۰ است. پس احتمال تداوم نزول قیمت در بیشتر مواقع محتمل است. در صورت ادامه روند نزولی حمایت اولیه ۱۷۷۰ دلار محتمل می باشد و در صورت شکست این قیمت عدد بعدی ۱۷۶۰ دلار و حمایت بعدی ۱۷۵۰ دلار می باشد./این کارشناس اقتصاد درخصوص نظر سنجی بین المللی در خصوص قیمت جهانی طلا گفت: این هفته نظر سنجی های بین المللی با تردید همراه است. حتی برخی شبکه های تحلیلی و خبری انتشار نظر خود را در پایان جلسه رییس بانک مرکزی امریکا اعلام خواهند کرد. اما در مجموع می توان روند قیمت جهانی طلا را در ۶۴ درصد مواقع نزولی دانست و میانگین قیمتی را ۱۷۷۴ دلار در نظر گرفت./وی ادامه داد: طلا کالای ارزشمندی در حیطه داخلی و بین المللی محسوب می شود. از اینرو هر نوع خبر و رویداد سیاسی و اقتصادی بر روند این کالای زرد اثرگذار است./حیدری در آخر تاکید کرد: مبنای تحلیل فوق احتمالات می باشد. از اینرو این تحلیل قطعی نیست و تابع شرایط زمانی و مکانی است، در نظر داشته باشیم که یادداشت فوق جنبه آموزش ندارد.

پ
پ

حیدری درخصوص پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری گفت: قیمت جهانی طلا در هفته پیش رو می تواند تا ۱۷۵۰ دلار در هر انس کاهش یابد.

وی ادامه داد: هفته گذشته دوشنبه با تعطیلات سال جدید چین و روز ریاست جمهوری ایالات متحده شروع شد. شاخص نیکی رشد ۲ درصد را در بازار آسیا شروع کرد. خوش بینی به بسته حمایتی بایدن اجازه رشد بیشتر به طلا نداد. انتهای هفته خبرهای اقتصادی قوی از امریکا منتشر نشد و انس با اصلاح کم هفته را به پایان رساند. 

فشار فروش بر انس محتمل است

این کارشناس اقتصاد درخصوص تحلیل فاندامنتال هفتگی انس گفت: این هفته با نظرسنجی شاخص تمایلات صنایع و خدمات آلمان شروع می شود. این شاخص به دلیل اهمیت بالا در زمان بازار اروپا می تواند سبب نوسان در انس شود. کنفرانس خبری رییس بانک مرکزی امریکا نیز بازار پرنوسانی برای طلا ایجاد می کند. تجربه دو جلسه قبل نشان می دهد که احتمالا روند انس در زمان جلسه آقای رییس نزولی باشد. در کنار تمامی آمار و ارقام اقتصادی چشم بیشتر سرمایه گذاران بین المللی به بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا است. در انتهای هفته احتمال انتشار اخبار مثبت از اقتصاد ایالات متحده مد نظر سرمایه گذاران است. از اینرو فشار فروش بر انس محتمل است.

حیدری درباره تحلیل تکنیکال هفتگی فارکس گفت: با نگاهی به اندیکاتور روزانه RSI در می یابیم که از میزان فروش کاسته شده است. اما این شاخص زیر عدد ۵۰ است. پس احتمال تداوم نزول قیمت در بیشتر مواقع محتمل است. در صورت ادامه روند نزولی حمایت اولیه ۱۷۷۰ دلار محتمل می باشد و در صورت شکست این قیمت عدد بعدی ۱۷۶۰ دلار و حمایت بعدی ۱۷۵۰ دلار می باشد.

وی ادامه داد: از نظر روانشناسی قیمت ۱۸۰۰ دلار مقاومت مهمی محسوب می شود و تا این مقاومت شکسته نشود کماکان روند نزولی است. در صورت عبور از این عدد هدف بعدی محدوده مقاومتی ۱۸۲۰ تا ۱۸۲۴ دلار در هر انس می باشد.

قیمت طلا در نظر سنجی های بین المللی با تردید همراه است

این کارشناس اقتصاد درخصوص نظر سنجی بین المللی در خصوص قیمت جهانی طلا گفت: این هفته نظر سنجی های بین المللی با تردید همراه است. حتی برخی شبکه های تحلیلی و خبری انتشار نظر خود را در پایان جلسه رییس بانک مرکزی امریکا اعلام خواهند کرد. اما در مجموع می توان روند قیمت جهانی طلا را در ۶۴ درصد مواقع نزولی دانست و میانگین قیمتی را ۱۷۷۴ دلار در نظر گرفت.

وی ادامه داد: طلا کالای ارزشمندی در حیطه داخلی و بین المللی محسوب می شود. از اینرو هر نوع خبر و رویداد سیاسی و اقتصادی بر روند این کالای زرد اثرگذار است.

حیدری در آخر تاکید کرد: مبنای تحلیل فوق احتمالات می باشد. از اینرو این تحلیل قطعی نیست و تابع شرایط زمانی و مکانی است، در نظر داشته باشیم که یادداشت فوق جنبه آموزش ندارد.رکنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.