یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21570 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟

مردم همکاری نکنند روزی ۴ ساعت هم خاموشی خواهیم داشت/ درخواست تغییر ساعت ادارات را داده‌ایم
04 خرداد 1400 - 9:23
شناسه : 268608
10
مدیرعامل شرکت برق کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

امیدعلی مرآتی با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و کاهش تولید برق در نیروگاه های برق آبی در سراسر کشور، اظهار کرد: از سوی دیگر با افزایش مصرف برق هم مواجهیم، بگونه‌ای که نسبت به سال گذشته مصرف برق حدود ۲۰ درصد بالاتر رفته است./وی ادامه داد: این امر باعث شده قطعی‌های برنامه‌ریزی شده برق در کشور و از جمله کرمانشاه اعمال شود که ما نیز ناگزیر آن را طی روزهای اخیر اجرا کردیم و از سوم خرداد نیز جدول خاموشی‌ها را به اطلاع مردم رساندیم./مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از این پس هر روزی که قرار باشد خاموشی برنامه‌ریزی شده در کرمانشاه اعمال شود ،جدول ساعت خاموشی را به اطلاع مردم خواهیم رساند./مرآتی درباره ادامه‌دار بودن خاموشی‌ها نیز یادآور شد: ادامه این روند به همکاری مردم بستگی دارد ،اما نباید فراموش کنیم هنوز گرمای هوا چندان زیاد نشده و ممکن است هرچه رو به گرمای تابستان برویم، وضعیت بدتر شود./وی معتقد است، اگر مردم همکاری داشته باشند خاموشی‌ها ادامه پیدا نمی‌کند، اما اگر همکاری نکنند ممکن است روزی چهار تا پنج ساعت هم خاموشی داشته باشیم./مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه همچنین از درخواست برای تغییر ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه هم خبر داد و گفت: این درخواست را به استانداری ارائه داده‌ایم.

پ
پ

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: ادامه قطعی برنامه‌ریزی شده برق به همکاری مردم بستگی دارد و اگر مشارکت نکنند ممکن است روزی چهار تا پنج ساعت هم قطعی برق داشته باشیم.

امیدعلی مرآتی با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و کاهش تولید برق در نیروگاه های برق آبی در سراسر کشور، اظهار کرد: از سوی دیگر با افزایش مصرف برق هم مواجهیم، بگونه‌ای که نسبت به سال گذشته مصرف برق حدود ۲۰ درصد بالاتر رفته است.

وی ادامه داد: این امر باعث شده قطعی‌های برنامه‌ریزی شده برق در کشور و از جمله کرمانشاه اعمال شود که ما نیز ناگزیر آن را طی روزهای اخیر اجرا کردیم و از سوم خرداد نیز جدول خاموشی‌ها را به اطلاع مردم رساندیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از این پس هر روزی که قرار باشد خاموشی برنامه‌ریزی شده در کرمانشاه اعمال شود ،جدول ساعت خاموشی را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

مرآتی درباره ادامه‌دار بودن خاموشی‌ها نیز یادآور شد: ادامه این روند به همکاری مردم بستگی دارد ،اما نباید فراموش کنیم هنوز گرمای هوا چندان زیاد نشده و ممکن است هرچه رو به گرمای تابستان برویم، وضعیت بدتر شود.

وی معتقد است، اگر مردم همکاری داشته باشند خاموشی‌ها ادامه پیدا نمی‌کند، اما اگر همکاری نکنند ممکن است روزی چهار تا پنج ساعت هم خاموشی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اعلام ساعات پیک مصرف برق روز و شب، اظهار کرد: پیک روز از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و پیک شب از ساعت ۱۹ تا ۲۳ رخ می‌دهد و مردم باید در این ساعات همراهی بیشتری داشته باشند.

مرآتی خاطرنشان کرد: اگر هر مشترک یک لامپ ۱۰۰ وات در شب و یک وسیله برقی ۱۰۰ وات را در روز خاموش کند دیگر قطع برق نخواهیم داشت، اما اگر استفاده از کولرهای گازی پرمصرف با دمای پایین و وسایل برقی دیگر ادامه پیدا کند وضعیت خاموشی‌ها بدتر خواهد شد.

وی معضل دیگری که می‌تواند باعث تشدید خاموشی‌ها شود را مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارزها دانست و از مردم خواست برای جلوگیری از خاموشی‌ها چنین مراکزی را گزارش کنند.

وی تاکید کرد: اطلاعات افراد نزد ما محرمانه خواهد بود و حتی به کسانیکه مراکز غیرمجاز را معرفی کنند پاداش می‌دهیم، چون این امر به سود خود مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه همچنین از درخواست برای تغییر ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه هم خبر داد و گفت: این درخواست را به استانداری ارائه داده‌ایم.

مرآتی عنوان کرد: همچنین به منظور کاهش بار مصرف و جلوگیری از خاموشی، ۶۵۰۰ تفاهم نامه با صنایع، کشاورزان، مجتمع‌های تجاری، جایگاه‌های سوخت و … منعقد کرده‌ایم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.