جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21535 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ورود تعزیرات کرمانشاه به موضوع گرانی مرغ دادگاه‌های صلح موجب افزایش رسیدگی نظامند به دعاوی می‌شوند هفت‌سالگی؛ زیربنایی برای شخصیت کودکان برخورد جدی با استخدام غیرمجاز اتباع در کشاورزی کرمانشاه یک فوتی و چهار مصدوم در حادثه رانندگی محور کرمانشاه به قزانچی انهدام باند توزیع مواد مخدر در هرسین بیکاری و قاچاق در قصرشیرین بیداد می‌کند ممنوعیت ورود دام‌ عشایر به مراتع مناطق قشلاقی کرمانشاه تا ۱۵ آذر کرمانشاه هفته آینده ۷ تا ۱۰ درجه سرد می‌شود توضیحات دادستان کرمانشاه در خصوص قتل یک زن دستگیری مجرمان متواری در اولویت قرار می‌گیرد تعیین تکلیف استانداری برای شهرداری کرمانشاه، راهداری و پلیس راه کاهش محسوس دمای هوای کرمانشاه در هفته آینده ببخشید؛ شما؟ دلیل افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه چیست؟ این ۵ مورد می توانند دلیل خستگی شما باشند دستگیری سرشاخه سایت کلاهبرداران رمزارزهای دیجیتالی در کرمانشاه کاپوتاژ خودرو از مرز «شوشمی» بزودی برقرار می‌شود مهرِ گرم کرمانشاه ۲۵اجرای تئاتر خیابانی در بوستان های کرمانشاه

مدیریت مصرف برق در کرمانشاه از خاموشی‌ها جلوگیری می‌کند
23 خرداد 1400 - 10:24
شناسه : 269163
5
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

امیدعلی مراتی  اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، شاهد گرم‌تر شدن هوا در هفته جاری خواهیم بود و همین موضوع احتمالا باعث افزایش قابل توجه مصرف برق نیز خواهد شد./وی افزود: این افزایش برق در حالی پش‌بینی می شود که طی هفته گذشته میزان برق مصرفی کشور به ۵۸ هزار و ۶۰۰ مگاوات رسید تا رکورد مصرف شکسته شود./مراتی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، احتمالا در هفته جاری مصرف برق کشور به ۶۰ هزار مگاوات نیز برسد و به تبع آن این افزایش مصرف شامل استان کرمانشاه نیز خواهد شد./مدیرعامل شرکت برق کرمانشاه با اشاره به رشد قابل توجه رشد مصرف، گفت: این افزایش از حدود ۲ درصد در سنوات گذشته به نزدیک ۲۰ درصد در سال جاری رسیده که موجب ناترازی میان تولید و مصرف برق شده است./وی با بیان اینکه طی یک ماه اخیر کرمانشاه کمترین خاموشی‌ها را میان استان‌های کشور داشته است، یادآور شد: تداوم این موضوع منوط به ادامه همکاری خوبی است که اکثر شهروندان و مشترکان در روزها و هفته‌های اخیر با لحاظ کردن مدیریت مصرف با این شرکت داشته‌اند.

پ
پ

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان و سایر مشترکان این شرکت، گفت: این کار باعث می‌شود از خاموشی‌ها جلوگیری شود.

امیدعلی مراتی  اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، شاهد گرم‌تر شدن هوا در هفته جاری خواهیم بود و همین موضوع احتمالا باعث افزایش قابل توجه مصرف برق نیز خواهد شد.

وی افزود: این افزایش برق در حالی پش‌بینی می شود که طی هفته گذشته میزان برق مصرفی کشور به ۵۸ هزار و ۶۰۰ مگاوات رسید تا رکورد مصرف شکسته شود.

مراتی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، احتمالا در هفته جاری مصرف برق کشور به ۶۰ هزار مگاوات نیز برسد و به تبع آن این افزایش مصرف شامل استان کرمانشاه نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق کرمانشاه با اشاره به رشد قابل توجه رشد مصرف، گفت: این افزایش از حدود ۲ درصد در سنوات گذشته به نزدیک ۲۰ درصد در سال جاری رسیده که موجب ناترازی میان تولید و مصرف برق شده است.

وی با بیان اینکه طی یک ماه اخیر کرمانشاه کمترین خاموشی‌ها را میان استان‌های کشور داشته است، یادآور شد: تداوم این موضوع منوط به ادامه همکاری خوبی است که اکثر شهروندان و مشترکان در روزها و هفته‌های اخیر با لحاظ کردن مدیریت مصرف با این شرکت داشته‌اند.

مراتی تاکید کرد: همه تلاش شرکت برق استان کرمانشاه مدیریت توزیع و جلوگیری از اعمال خاموشی‌هاست که البته مردم هم باید در مصرف خود مدیریت لازم را داشته باشند تا خاموشی‌ها به حداقل برسد./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.