یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21570 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟

نظارت بر عرضه مرغ در کرمانشاه به‌ صورت برخط و الکترونیکی انجام می‌گیرد
06 تیر 1400 - 11:44
شناسه : 269654
4
رییس سازمان صمت کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

«محسن دارابی» افزود: در این فرایند و در مرحله توزیع از درب کشتارگاه برای لاشه مرغ بارکد صادر و عین یک مرسوله پستی به سمت خرده‌فروشی ارسال می‌شود که امکان ره‌گیری آن در هر لحظه از زمان امکان‌پذیر است./دبیر کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه تاکید کرد: این طرح ابتدا در استان قم به‌صورت پایلوت اجرا و موفقیت‌آمیز بود و بعد از آن در استان‌های البرز، قزوین، زنجان، همدان و کرمانشاه نیز به مرحله اجرا گذاشته‌ شده است./دارابی اظهار داشت: در حال ‌حاضر هفت کشتارگاه به این سیستم مجهز شده که در این راستا اداره کل پست استان کرمانشاه همکاری خوبی را در این زمینه با سازمان صمت داشته است.

پ
پ

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از ره‌گیری چرخه توزیع مرغ به‌ صورت هوشمند خبر داد و گفت: از این‌ پس، نظارت بر توزیع مرغ از درب کشتارگاه تا سطح خرده‌فروشی با استفاده از توان اداره پست به‌صورت الکترونیکی و برخط فراهم می‌شود.

«محسن دارابی» افزود: در این فرایند و در مرحله توزیع از درب کشتارگاه برای لاشه مرغ بارکد صادر و عین یک مرسوله پستی به سمت خرده‌فروشی ارسال می‌شود که امکان ره‌گیری آن در هر لحظه از زمان امکان‌پذیر است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه تاکید کرد: این طرح ابتدا در استان قم به‌صورت پایلوت اجرا و موفقیت‌آمیز بود و بعد از آن در استان‌های البرز، قزوین، زنجان، همدان و کرمانشاه نیز به مرحله اجرا گذاشته‌ شده است.

دارابی اظهار داشت: در حال ‌حاضر هفت کشتارگاه به این سیستم مجهز شده که در این راستا اداره کل پست استان کرمانشاه همکاری خوبی را در این زمینه با سازمان صمت داشته است.

تولید سالانه ۷۲ هزار تُن گوشت مرغ در استان کرمانشاه

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اکنون ۵۷۶ واحد مرغداری گوشتی در این استان فعال است، گفت: در این تعداد مرغداری سالانه ۷۲ هزار تُن گوشت مرغ تولید می‌شود.

«نوربخش حاتمی» با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی تولید مرغ در سال ۹۹ به نسبت سال ۹۲، افزود: میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۵۸ هزار و ۸۵۷ تُن بود که اکنون به بیش از ۷۲ هزار تُن رسیده است.

به گفته او در سال ۹۲ تعداد ۴۹۵ واحد مرغ گوشتی در استان کرمانشاه فعال بود که این تعداد اکنون به ۵۷۶ واحد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: استان کرمانشاه یکی از قطب‌های تولید گوشت مرغ در کشور است و در صورت هماهنگی بین بخش‌های تولید و توزیع شاهد نظم بخشی و رفع مشکلات در بازار این فرآورده پر مصرف خواهیم بود./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.