یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21570 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟

با مدیرانی که ثبت‌نام دانش‌آموزان را منوط به دریافت وجه کنند، برخورد می‌کنم
07 تیر 1400 - 9:37
شناسه : 269679
3
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مجید یزدان‌پناه امروز گفت: هم اکنون به دلیل شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن در شرایطی نیستیم که مدیران بخواهند از والدین دانش‌آموزان تقاضای وجه داشته باشند./یزدان‌پناه با اعلام اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه در مدارس خود بخود و بدون نیاز والدین و دانش‌آموزان به حضور در مدرسه انجام می شود، تصریح  کرد: بجز دانش‌آموزان کلاس اولی و پایه های هفتم و نهم و دانش‌آموزانی که به هر دلیل ناچار به جابجایی مدرسه باشند، بقیه دانش‌آموزان برای ثبت نام نیازی به مراجعه حضوری به مدارس ندارند که بخواهند وجهی برای ثبت نام بپردازند، با این حال به مدیران مدارس اعلام کرده‌ایم که به هیچ عنوان از والدین در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان تقاضای وجه نداشته باشند./مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اگر مدیری بخواهد به اجبار از اولیای دانش‌آموز پولی به عنوان کمک به مدرسه دریافت و یا ثبت نام دانش‌آموزی در مدرسه را منوط به اخذ وجه بداند، با او برخورد جدی خواهد شد./یزدان‌پناه  ادامه داد: والدین در صورت درخواست پرداخت وجه هنگام ثبت نام دانش‌آموزان می توانند با مراجعه به بازرسی نواحی و مناطق آموزش و پرورش پیگیر بوده و اگر به نتیجه نرسیدند به اداره کل مراجعه کنند و این قول را می دهم که شخصا به قضیه ورود کنم./وی گفت: البته هم اکنون آموزش و پرورش برای اداره امور مدارس نیاز به مشارکت خانواده ها دارد و خوشحال می شویم اگر والدین به عنوان کمک به مدرسه وجوهی به مدارس بپردازند، اما نباید در این خصوص اجباری باشد.

پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دریافت وجه هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی را ممنوع اعلام کرد و گفت: شخصا با مدیران متخلف برخورد می‌کنم.

مجید یزدان‌پناه امروز گفت: هم اکنون به دلیل شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن در شرایطی نیستیم که مدیران بخواهند از والدین دانش‌آموزان تقاضای وجه داشته باشند.

یزدان‌پناه با اعلام اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه در مدارس خود بخود و بدون نیاز والدین و دانش‌آموزان به حضور در مدرسه انجام می شود، تصریح  کرد: بجز دانش‌آموزان کلاس اولی و پایه های هفتم و نهم و دانش‌آموزانی که به هر دلیل ناچار به جابجایی مدرسه باشند، بقیه دانش‌آموزان برای ثبت نام نیازی به مراجعه حضوری به مدارس ندارند که بخواهند وجهی برای ثبت نام بپردازند، با این حال به مدیران مدارس اعلام کرده‌ایم که به هیچ عنوان از والدین در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان تقاضای وجه نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اگر مدیری بخواهد به اجبار از اولیای دانش‌آموز پولی به عنوان کمک به مدرسه دریافت و یا ثبت نام دانش‌آموزی در مدرسه را منوط به اخذ وجه بداند، با او برخورد جدی خواهد شد.

یزدان‌پناه  ادامه داد: والدین در صورت درخواست پرداخت وجه هنگام ثبت نام دانش‌آموزان می توانند با مراجعه به بازرسی نواحی و مناطق آموزش و پرورش پیگیر بوده و اگر به نتیجه نرسیدند به اداره کل مراجعه کنند و این قول را می دهم که شخصا به قضیه ورود کنم. 

وی گفت: البته هم اکنون آموزش و پرورش برای اداره امور مدارس نیاز به مشارکت خانواده ها دارد و خوشحال می شویم اگر والدین به عنوان کمک به مدرسه وجوهی به مدارس بپردازند، اما نباید در این خصوص اجباری باشد.

یزدان‌پناه سپس در مورد نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: برای اظهار نظر در این زمینه زود است، اما سال تحصیلی جدید قطعا از مهر ماه آغاز خواهد شد و نحوه بازگشایی مدارس به تصمیمات ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

وی افزود: در هر شرایطی شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) برای آموزش دانش آموزان برقرار خواهد ماند، حتی اگر آموزش‌ها حضوری شوند.

وی در خصوص واکسیناسیون معلم ها نیز گفت: بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید همه معلم ها که بیش از یک میلیون نفر هستند علیه کرونا واکسینه خواهند شد و در صورت واکسیناسیون کامل معلم ها و کادر مدرسه مشکلی برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری نخواهیم داشت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.