یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21570 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟

تعطیلی روز پنجشنبه ادارات در کاهش قطعی برق تاثیرگذار است
19 تیر 1400 - 12:20
شناسه : 270138
7
مسوول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

«افشین محلوجی» اظهار داشت:روز پنجشنبه هفته گذشته با تعطیلی ادارات در بخش خانگی خاموشی نداشتیم، هنوز آمار دقیقی از میزان تاثیرگذاری و صرفه جویی برق با تعطیلی ادارات در دست نداریم اما قطعا این روش در کاهش خاموشی‌ها تاثیرگذار است./در حال حاضر پیک مصرف روزانه برق این استان، ۷۴۰ مگاوات است که در این روزهای گرم تابستان بیشتر سعی می‌کنیم با تفاهم بخش صنعتی، قطعی‌ها به طرف صنایع ببریم تا برق مشترکان خانگی کمتر قطع شود./او با بیان اینکه امروز در سطح استان خاموشی خواهیم داشت که در سایت این شرکت جدول زمان بعدی آن اعلام شده است،  از مشترکان خانگی خواست به صورت دغدغه مندانه رعایت مصرف بهینه برق را جدی بگیرند و از استفاده وسایل پر مصرف در زمان اوج پیک مصرف ساعت ۱۲ تا ۱۸ خودداری کنند./محلوجی با اشاره به اینکه روزانه برنامه خاموشی ها در سایت شرکت توزیع برق استان کرمانشاه به آدرس www.kpedc.ir اطلاع رسانی می‌شود، افزود: اعمال مدیریت بار با برنامه در استان به صورت عادلانه و با رعایت مساوات بین شهرهای استان، روستاها و محلات مختلف تقسیم بندی شده و شهروندان درصورت خاموشی بیش از ۲ و نیم ساعت می‌توانند مراتب را به شماره ۱۲۱ (حوادث و اتفاقات) گزارش کنند./استاندار کرمانشاه نیز اواخر هفته گذشته گفته بود: با هدف جلوگیری از قطع برق خانگی، شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای استان موظف شدند برق صنایع غیرضروری را قطع کنند زیرا اکنون اولویت ما مشترکان خانگی هستند که امیدواریم با این اقدام، مردم دیگر شاهد قطع برق شان نباشند.

پ
پ

 مسوول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه روز پنجشنبه هفته گذشته با تعطیلی ادارات در بخش خانگی خاموشی نداشتیم، گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان تاثیرگذاری و صرفه جویی برق با تعطیلی ادارات در دست نداریم اما قطعا این روش در کاهش خاموشی‌ها تاثیرگذار است.

«افشین محلوجی» اظهار داشت: در حال حاضر پیک مصرف روزانه برق این استان، ۷۴۰ مگاوات است که در این روزهای گرم تابستان بیشتر سعی می‌کنیم با تفاهم بخش صنعتی، قطعی‌ها به طرف صنایع ببریم تا برق مشترکان خانگی کمتر قطع شود.

او با بیان اینکه امروز در سطح استان خاموشی خواهیم داشت که در سایت این شرکت جدول زمان بعدی آن اعلام شده است،  از مشترکان خانگی خواست به صورت دغدغه مندانه رعایت مصرف بهینه برق را جدی بگیرند و از استفاده وسایل پر مصرف در زمان اوج پیک مصرف ساعت ۱۲ تا ۱۸ خودداری کنند.

محلوجی با اشاره به اینکه روزانه برنامه خاموشی ها در سایت شرکت توزیع برق استان کرمانشاه به آدرس www.kpedc.ir اطلاع رسانی می‌شود، افزود: اعمال مدیریت بار با برنامه در استان به صورت عادلانه و با رعایت مساوات بین شهرهای استان، روستاها و محلات مختلف تقسیم بندی شده و شهروندان درصورت خاموشی بیش از ۲ و نیم ساعت می‌توانند مراتب را به شماره ۱۲۱ (حوادث و اتفاقات) گزارش کنند.

پیش از این نیز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفته بود: شهروندان در صورتی که با خاموشی‌های بیش از ۲ و نیم ساعت روبه رو شدند موضوع را با سامانه ۱۲۱ مربوط به حوادث و اتفاقات این شرکت گزارش کنند.

ادارات دولتی در کل کشور تا پایان مرداد، پنجشنبه‌ها تعطیل شدند

براساس مصوبه نشست هیات دولت در روز چهارشنبه؛ هیات وزیران با توجه به کمبود برق و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از جمله بخش خانگی مصوب کرد که ادارات و سازمان‌های دولتی در تهران و سراسر کشور تا پایان مرداد ماه در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود.  

تامین برق مشترکان خانگی کرمانشاه در اولویت است

استاندار کرمانشاه نیز اواخر هفته گذشته گفته بود: با هدف جلوگیری از قطع برق خانگی، شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای استان موظف شدند برق صنایع غیرضروری را قطع کنند زیرا اکنون اولویت ما مشترکان خانگی هستند که امیدواریم با این اقدام، مردم دیگر شاهد قطع برق شان نباشند.

 هوشنگ بازوند در  جلسه مدیریت بحران قطع برق استان کرمانشاه، افزود: کاهش تولید برق به دلیل افت شدید بارش ها و خشکسالی بی سابقه سبب شده که ما از تولید برق آبی ۱۰ هزار مگاوات در کشور محروم شویم؛ در استان هم سد داریان همین مشکل را دارد و از سوی دیگر مصرف برق افزایش یافته است.

شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید ۲ هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع،  ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات،  نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.