یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

۲۴۲ نفر از ارذل و اوباش در استان کرمانشاه دستگیر شدند
26 تیر 1400 - 12:24
شناسه : 270373
3
 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: پلیس به واسطه مسوولیتی که در حوزه نظم و امنیت عمومی دارد از مرداد سال گذشته طرح ویژه مقابله با اراذل و اوباش را اجرایی کرده و به موفقیت‌های خوبی نیز در این راستا، دست یافته است./وی افزود: در همین راستا و طی هفت ماه (شهریور تا اسفند سال گذشته) بیش از یک هزار نفر و در سه ماهه ابتدایی سال جاری نیز ۲۴۲ نفر از اراذل و اوباش را که تهدیدی برای امنیت و نظم عمومی جامعه محسوب می‌شدند، دستگیر کردیم که منجر به زندانی شدن ۷۲ نفر از آنها با حکم قضایی شد./فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: تاکنون ۷۹۴ نفر اراذل و اوباش شناسایی و اخطارها و تذکرات لازم در خصوص عواقب شرارت و ایجاد درگیری و مزاحمت به آنها داده شده است./سردار جاویدان یادآور شد: در مسائلی نظیر شرارت و مزاحمت خیابانی طبق آمار منتشر شده ناجا، کرمانشاه رتبه ۱۹ و در سرقت خشن و سرقت به عنف هم رتبه ۱۴ کشور را دارد.

پ
پ

سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: پلیس به واسطه مسوولیتی که در حوزه نظم و امنیت عمومی دارد از مرداد سال گذشته طرح ویژه مقابله با اراذل و اوباش را اجرایی کرده و به موفقیت‌های خوبی نیز در این راستا، دست یافته است.

وی افزود: در همین راستا و طی هفت ماه (شهریور تا اسفند سال گذشته) بیش از یک هزار نفر و در سه ماهه ابتدایی سال جاری نیز ۲۴۲ نفر از اراذل و اوباش را که تهدیدی برای امنیت و نظم عمومی جامعه محسوب می‌شدند، دستگیر کردیم که منجر به زندانی شدن ۷۲ نفر از آنها با حکم قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: تاکنون ۷۹۴ نفر اراذل و اوباش شناسایی و اخطارها و تذکرات لازم در خصوص عواقب شرارت و ایجاد درگیری و مزاحمت به آنها داده شده است.

سردار جاویدان یادآور شد: در مسائلی نظیر شرارت و مزاحمت خیابانی طبق آمار منتشر شده ناجا، کرمانشاه رتبه ۱۹ و در سرقت خشن و سرقت به عنف هم رتبه ۱۴ کشور را دارد.

وی همچنین با اشاره به رتبه ۲۸ کرمانشاه در تصادفات رانندگی، اضافه کرد: در بحث سرقت نیز استان دوازدهم کشور هستیم.

رییس پلیس استان کرمانشاه در ادامه به کشف یک هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سه ماه ابتدایی سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات استان در این حوزه وجود، ۲۵۰۰ معتاد متجاهر است که عمدتا مرتکب سرقت‌های خرد شده و باعث بالا بردن آمار این ناهنجاری اجتماعی می‌شوند.

سردار جاویدان اظهار کرد: موضوع قابل تامل در این خصوص ظرفیت پایین نگهداری معتادان متجاهر است به گونه ای که کمپ‌های ترک اعتیاد ما ظرفیت پذیرش تنها ۵۰۰ نفر را دارند که این ظرفیت، با آمار معتادان متجاهر استان در تضاد است.

وی افزود: پایین بودن ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر باعث شده این افراد پس از دوره یک یا دو ماهه و در حالیکه هنوز اعتیاد خود را ترک نکرده‌اند به جامعه بازگشته و در همان مسیر قبلی قرار گیرند در حالیکه جمع آوری آنها امروز یکی از مطالبات به حق مردم است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به برخی حوادث هفته گذشته در استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: چند مورد درگیری، سرقت منجر به تیراندازی و قتل در استان رخ داد که پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه به سرعت به این حوادث ورود پیدا کرد و افراد خاطی را در سریعترین زمان ممکن دستگیر و تحویل مراجع قضایی داد.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست، اضافه کرد: پلیس قاطعانه و بدون گذشت با خاطیان و آنهایی که به هر بهانه ای اقدام به ایجاد ناامنی می‌کنند برخورد و هیچ مسامحه‌ای با آنها نخواهد داشت.

وی، خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان با پلیس شد و گفت: امنیت مقوله ای جمعی است و همه ادارات و سازمان ها باید به این قضیه ورود پیدا کنند تا شاهد پایداری این موضوع و بهتر شدن وضعیت جامعه باشیم./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.